Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada (itse)luottamus suhteessa takaisin?

Vierailija
05.06.2013 |

Meillä siis mies viritellyt hommia parinkin eri naisen kanssa, varsinaista pettämistä ei ilmeisesti kummallakaan kerralla ole tapahtunut (toisella kerralla nainen antoi pakit, toisella kerralla perääntyi itse), mutta kaikenlaista muuta kyseenalaista toimintaa avioliitossa olevalle kuitenkin. Jäi kiinni kun oli jättänyt facebookin auki ja menin lukemaan viestejä mitä oli kirjoitellut näiden naisten kanssa.

Sanoo että ei olisi koskaan itse kertonut mulle noista ihastuksista, mutta on ihan tyytyväinen nyt kun jäi kiinni. On pahoillaan, mutta samalla korostaa sitä että mitään ei tapahtunut. Valehteli minulle myös aiemmin kun kysyin toisesta naisesta kun huomasin hänen usein hänelle kirjoittelevan. 

Olen ottanut jotenkin tosi raskaasti sen että mieheni voi tehdä tällaista, kun olen aina pitänyt häntä rehellisenä. Pelkään että vastaavia juttuja on ollut enemmänkin ja että niitä tulee jatkossa lisää. Huomaan myös vertailevani itseäni muihin ja tuntevani huonommuutta, ja se ahdistaa ehkä eniten. Miten siitä voi päästä yli?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän