Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama hempeilyviesti mieheltä kahteen kertaan, mitä tarkoittaa?

Vierailija
20.07.2020 |

Mies lähetti mulle saman muutaman lauseen (ei siis mikään parin sanan viesti vaan ihan hyvän mittainen ja menee aikaa kirjoittaa) hempeilyviestin kahteen kertaan. Miksi? Kuittasi perään että oho tuli kahdesti ja naurunaama. Jäin miettimään että miten voi tulla kahteen kertaan ja ihan peräkkäin, ei siinä ajassa olisi edes ehtinyt kirjoittaa viestiä uusiksi, eli kopioiko jostain? Pitikö laittaa myös jollekin toiselle sama mutta tuli vahingossa kahdesti minulle?

Vai olenko vaan vainoharhainen? En sanonut tilanteessa mitään mutta jäi vaivaamaan. Ollaan seurusteltu jo hyvän aikaa mutta ei asuta yhdessä. Yhdessä vietetään aikaa useita kertoja viikossa. Mietinkö taas liikaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähettää sama toiselle mut tuli vahingossa tuplana sulle.

Vierailija
2/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsonut kenelle kaikille se viesti jo tuli lähetettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Ihan kohtalainen yritys.

Tarinasi kompastuu vaan siihen, että mies tuskin on niin tyhmä, että heti perään tunnustaisi lähettäneensä 2 kertaan... ;)

Vierailija
4/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

3/5

Ihan kohtalainen yritys.

Tarinasi kompastuu vaan siihen, että mies tuskin on niin tyhmä, että heti perään tunnustaisi lähettäneensä 2 kertaan... ;)

Viesti tuli mulle kahteen kertaan peräkkäin, ei ennättänyt poistaa kun näin sen jo. Ja hän näki että näin sen eikä ehtinyt tehdä mitään. Ja se poistettu viestihän näkyisi myös että viesti poistettu.

Tätä minäkin ounastelen. Toista tai toisia minäkin ensin ajattelin. En vaan tahtoisi uskoa mutta ehkä parempi vaan unohtaa koko mies. Jos noin pokkana toimii niin tunnustuksia tai selityksiä lienee turha edes kuvitella saavansa.

-ap

Vierailija
5/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5

Ihan kohtalainen yritys.

Viesti tuli mulle kahteen kertaan peräkkäin, ei ennättänyt poistaa kun näin sen jo. Ja hän näki että näin sen eikä ehtinyt tehdä mitään. Ja se poistettu viestihän näkyisi myös että viesti poistettu.

Tätä minäkin ounastelen. Toista tai toisia minäkin ensin ajattelin. En vaan tahtoisi uskoa mutta ehkä parempi vaan unohtaa koko mies. Jos noin pokkana toimii niin tunnustuksia tai selityksiä lienee turha edes kuvitella saavansa.

-ap

Rakas AP...

Tuollainen pikku kömmähdys on niin lapsellisen helppo korjata, että tarinasi mies osaa metkun kyllä... ;-)

Eli:

Kun huomaa lähettäneensä viestin kahteen kertaan, ei mitään selittelyjä perään.

Luontevasti vaan uutta viestiä, ja taas kahteen kertaan :-)

Muutama näin, ja vasta kun alat ihmetellä, ollaan yhtä hämmästyneitä lähettävässä päässä! :D

Sitten vaan syyttämään jotakin häiriötä viestipalvelun järjestelmissä, ja screenshotti oman puhelimen näkymästä "todisteena"

(luonnollisesti, duplikaatit poistetaan ensin omasta luurista)

Kas näin :-)

Vierailija
6/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei tehnyt mitään sellaista enkä asiasta kysynyt. Jäin vain miettimään. Koska jos mies lähettäisi tieten tahtoen samoja viestejä minulle ja muille, en taitaisi haluta olla enää yhtään missään tekemisissä.

Tämä ei valitettavasti ole fiktiota vaan ihan mun elämää. Mistäpä minä tiedän miksi hän ei toiminut kuvaamallasi tavalla vaan näki että minä näin tuplaviestit ja totesi nauruhymiön kera että oho tuli tuplana. Ja kuten sanottu en ole kommentoinut asiaa hänelle koska en halua vaikuttaa vainoharhaiselta.

Vastaavaa häikkää viestipalveluissa ei ole itsellä tullut vastaan, whatsapissa ainakaan että sikäli aika ontuva selitys mutta mikäpä ettei yrittämään. Todella toivoisinkin että selitys olisi joku muu kuin se mitä minä ja moni muu tässä epäili.

-ap

Vierailija
7/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies ei tehnyt mitään sellaista enkä asiasta kysynyt. Jäin vain miettimään. Koska jos mies lähettäisi tieten tahtoen samoja viestejä minulle ja muille, en taitaisi haluta olla enää yhtään missään tekemisissä.

Tämä ei valitettavasti ole fiktiota vaan ihan mun elämää. Mistäpä minä tiedän miksi hän ei toiminut kuvaamallasi tavalla vaan näki että minä näin tuplaviestit ja totesi nauruhymiön kera että oho tuli tuplana. Ja kuten sanottu en ole kommentoinut asiaa hänelle koska en halua vaikuttaa vainoharhaiselta.

Vastaavaa häikkää viestipalveluissa ei ole itsellä tullut vastaan, whatsapissa ainakaan että sikäli aika ontuva selitys mutta mikäpä ettei yrittämään. Todella toivoisinkin että selitys olisi joku muu kuin se mitä minä ja moni muu tässä epäili.

-ap

Mikäli mies on oikeasti noin tomppeli, niin ansaitseekin jäädä kiinni.

Ei tuolle mitään muuta selitystä ole kuin tuo mitä sinulle on jo kerrottu, kyllähän teitä hempeilyviestien vastaanottajia on (vähintään) kaksi...

Vierailija
8/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massapostittaa kaikille saman viestin. Törkeä tyyppi.

Vierailija
9/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta copy/paste rakastajalta...

Vierailija
10/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tuli mieleen että massapostittaa samaa kaikille. Ei välttämättä samaan aikaan, mutta siis ei varsinaisesti ole ajatellut sinua kirjoittaessaan, kopsannut vaan saman litanian jonka kirjoitti aiemmin toiselle.

Tollasia ne on nykyään.

Vierailija
11/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinenkin ja ehkä kolmask7n nainen

Vierailija
12/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massapostittaa kaikille saman viestin. Törkeä tyyppi.

Miksi "keksiä pyörä uudestaan" ?? :)

Kun saa runoiltua kasaan hyvän värssyn, miksei sillä ratsastaisi kaikkien valloitusten kanssa, sehän nyt on kuitenkin kaikkien vastaanottajien silmissä lähtökohtaisesti "uniikki"   :-p

Vierailija
13/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaan vahingossa olisi voinut painaa lähetä kahta kertaa. Jos ensiksi on näyttänyt ettei mene perille esim. Ja sitten lähettänyt uudestaan..

Vierailija
14/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin entiellä puhelimella lähti joskus viesti vahingossa kahdesti. Näytti että lähetyksen painaminen ei reagoinut, joten painoin uusiksi. Mutta se olikin vaan hidas ja viesti lähti kahdesti.

Vierailija
15/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kirjottanut viestin notepadilla mahdollistakseen kappalejaon.

Vierailija
16/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että mies on luonnostellut viestiä ensin muistioon ja sieltä kopioinut ja lähettänyt sulle vahingossa 2 kertaa? Minä teen välillä tuollaisia luonnoksia jos haluan kirjoittaa jotain syvällisempää ajatuksen kanssa. En ehkä lähtisi heti tekemään radikaaleja ratkaisua tuon perusteella jos muita "vihjeitä" toisista naisista ei ole.

Toki mahdollistahan toi ikävämpi vaihtoehto myös on.

Vierailija
17/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vaan vahingossa olisi voinut painaa lähetä kahta kertaa. Jos ensiksi on näyttänyt ettei mene perille esim. Ja sitten lähettänyt uudestaan..

Arvaatko paljonko toivoisin että asia olisikin näin.

-ap

Vierailija
18/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että halusi lähettää saman viestin jollekin toisellekin. Eli useampi kierroksessa samaan aikaan.

Vierailija
19/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua piiritti aikoinaan mies joka aina tultuaan torjutuksi lähestyi uudestaan muutaman kuukauden päästä täysin samoilla viesteillä. Kai joillakin on joku luotto viestien kokoelma jossain mitä spammailla kohteille aina kun tekee mieli tietyn tyyppistä huomiota.

Vierailija
20/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5

Ihan kohtalainen yritys.

-ap

Rakas AP...

Tuollainen pikku kömmähdys on niin lapsellisen helppo korjata, että tarinasi mies osaa metkun kyllä... ;-)

Eli:

Kun huomaa lähettäneensä viestin kahteen kertaan, ei mitään selittelyjä perään.

Luontevasti vaan uutta viestiä, ja taas kahteen kertaan :-)

Muutama näin, ja vasta kun alat ihmetellä, ollaan yhtä hämmästyneitä lähettävässä päässä! :D

Sitten vaan syyttämään jotakin häiriötä viestipalvelun järjestelmissä, ja screenshotti oman puhelimen näkymästä "todisteena"

(luonnollisesti, duplikaatit poistetaan ensin omasta luurista)

Kas näin :-)

Wau. Kyllä huomaa, että osaat hommasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme