Nyt katolinen Kirkko esittää Jeesuksen jo homona ja lesbona!
Kommentit (52)
Tauski_matkailija kirjoitti:
näemmekö vielä sen päivän kun paavikin on lesbo?
Eikö riitä, että paavi on jo tuleva antikristus?
Tosin ei tämä nykyinen, vaan sen jälkeen PIAN tuleva.
Vierailija kirjoitti:
Eli Jeesus on hutsake, jolle kelpaa mikä vaan, millä on pulssi? Sitä se teettää, kun pitää yrittää elää pyhää elämää, ei psyyke kestä.
HÄVYTÖN!!!
Vierailija kirjoitti:
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehäon ovat Jeesusta ja hänen oppeja muutelleet vuosikausia. Onko siis mikään ihme?
Jeesus on satuhahmo.Eihän ole. Hänet mainitaan useissa muissakin vanhoissa kirjoituksissa kuin Raamatun teksteissä, ja historioitsijat ja tutkijat pitävät häntä ihan todellisena henkilönä. Eri asia sitten uskooko ihmetekoihin jne.
"Useissa" eli peräti kahdessa jälkeenpäin kirjoitetussa sivulauseessa.
Nykyään tutkijat uskaltavat kyseenalaistaa Jeesuksen historiallisuuden. Aiemmin piti mutista, että "kyllä varmaan semmoinen kaveri oli siellä", vaikkei todisteita ole.
Höpsistä. Radikaalit teologit kielsivät Jeesuksen olemassaolon joskus 20-30 vuotta sitten. Nykyään taas tutkitaan innokkaasti että millainen se historian Jeesus olikaan. Tiede toki jättää kaikki yliluonnollisuudet huomiotta, ja se on tietysti sen heikkous, kun yliluonnollista olentoa yrittää tutkia ;D
Mitähän väliä on selibaattilupauksen antaneen henkilön suuntautumisella tai sukupuolella?
On jo ollutkin Johanna-paavi, joka virassa ollessaan synnytti lapsen. On myös ollut useita paaveja yhtäaikaa, kun kristityiden lempipuuhaa on riiteleminen.
Koeya saada apua tuohon sukupuolipakkomielteeseesi. Sukupuoli ja suuntautuminen on lopulta kovin vähäpätöinen asia katkeran aseksuaalin elämässä. Ehkä voisit hankkia jonkin harrastuksen, opettele vaikka neulomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Jeesus on hutsake, jolle kelpaa mikä vaan, millä on pulssi? Sitä se teettää, kun pitää yrittää elää pyhää elämää, ei psyyke kestä.
No, eikös Jeesus olekkin vain "puoliksi" ihminen?
Paradoksi! Ollessaan maan päällä Jeesus oli 100 % ihminen ja 100 % Jumala.
Tätä nykyä Hän on 100 % Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun muykaan antikristus astuu "Jumalan temppeliin" ja muuttaa ajat ja lait, paavi on tämä henkilö
Jumalan temppeli tullaan pystyttämään uudestaan Jerusalemiin. Pietarinkirkko Roomassa se ei ole.
Ei tulla kyse oli Jeesusksen Kristuksen Ruumiista joka tulee temppeliksi sydämen ympärileikatuille ja lupauksen lapsille. Jumala asyy elävässä temppelissä jossa olemme tulleet eläviksi kiviksi hänen temppeliinsä.
Kolmas Temppeli on Jeesus Kristus ja me olemme sen temppelin eläviä kiviä.
Kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan Pyhässä Paikassa ...
Nyt on eka kertaa valkoinen ja musta paavi samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä menee kyllä uskottavuus koko katoliselta kirkolta. Ei sitä voi edes kirkoksi ja kristinuskon edustajaksi sanoa kun sanoma on jo aivan päinvastainen ja suorastaan pilkkaava. En ole uskovainen, mutta olen aina ajatellut kirkon olevan jonkinlainen moraalipilari joka perustuu Raamattuun ja jota pitää kunnioittaa yleisellä tasolla. Nyt se on jo pelkkä vitsi kun he tuntuvat pelkäävän perinteiden edustamista ja muuttavat homman niin päin että no kyllä Jeesus saattoi olla homo ja eihän nyt Jumala sitä ja tätä ole kieltänyt ja höpönlöpön. Modernisoivat kirkkoa ja tekstejä niin että se ei ole enää lähelläkään alkuperäistä sanomaa.
Seisoisi kirkko vaan sen periaatteiden takana eikä mukautuisi jatkuvasti.
JOS tutkisit room. kat kirkkoa ja tuntisit Raamatun opit - kauhistuisit, miten paljon Isää Jumalaa ja Jeesusta pilkkaava tuo neitsyt Mariaa ja paavia (ihmistä) jumaloiva uskonto on.
Eikä room. katolilaisuus ole todellakaan mitään kristinuskoa, vaan kaameaa harhaoppia ja Jumalan pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus sanoi ettei Jerusalemin temppelistä jää kiveä kiven päälle mutta: Minä rakennan tämän Temppelin kolmessa päivässä- tarkoitti omaa ylösnoussutta kuoleman voittanutta ruumistaan joka se uusi temppeli. Jokainen häneen uskova on elävä kivi siinä Kristuksen ruumistemppelissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että paavi on jo tuleva antikristus?
Tosin ei tämä nykyinen, vaan sen jälkeen PIAN tuleva.
Niitä antikristuksia on useampi, pienempiä ja suurempia. Monihan on sitä mieltä, että tämä "iso" olisi sitten nimenomaan paavi.
Mikä ihana juttu että kuolema ollaan iäksi voitettu Suomen nuoret. Jeesus varoitti: Ne tulevat tekemään saman teille minkä ne tekivät minulle, teitä kidutetaan viedään oikeuteen ja muuta. Maailmassa teilla on ahdistus mutta minä OLEN VOITTANUT MAAILMAN!
Muistakaa Rakkaat tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Itse en ole tällaiseen törmännyt tai osannut ajatella asiaa näin. Mitä ajattelet siitä Hesekielin ennustamasta kolmannesta temppelistä, jolle oli tarkat rakennusohjeetkin? Olikohan 40 luvusta lähtien...
Ja tämä Jeesuksen sanoma usein käsitetään fyysiseksi temppeliksi temppalivuorella, vaikkei niin kai missään suoraan sanotakaan. Koskee siis lopun aikoja.
”Kun te näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä sen ei pitäisi olla” – lukija huomatkoon tämän – ”silloin Juudeassa olevat paetkoot vuorille.
Markus 13:14 FINRK
https://bible.com/bible/1745/mrk.13.14.FINRK
Minä menen edeltä että te voisitte olla siellä missä minä olen. Minä menen valmistamaan teille sijaa edeltä. Sillä minun Isäni talossa on monta asuinhuonetta. Kuolema ollaan voitettu iäksi. Usko vain niin pelastut. usko vaikka et ymmärtäisi vielä.
Herännäiskristillisissä piireissä Jeesus on aina hetero. Siksi sieltä myös miehet ovat heteroita. Myös ne miehet jotka nussivat toisia miehiä koska lapset pihtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Itse en ole tällaiseen törmännyt tai osannut ajatella asiaa näin. Mitä ajattelet siitä Hesekielin ennustamasta kolmannesta temppelistä, jolle oli tarkat rakennusohjeetkin? Olikohan 40 luvusta lähtien...
Ja tämä Jeesuksen sanoma usein käsitetään fyysiseksi temppeliksi temppalivuorella, vaikkei niin kai missään suoraan sanotakaan. Koskee siis lopun aikoja.”Kun te näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä sen ei pitäisi olla” – lukija huomatkoon tämän – ”silloin Juudeassa olevat paetkoot vuorille.
Markus 13:14 FINRK
https://bible.com/bible/1745/mrk.13.14.FINRK
Jeesus tuli Hezekielin jälkeen ja oikaisi monta asiaa. Hän ei antanut mittoja eikä rakennusohjeita vaan kuvasi omaa ruumistaa uutena Temppelinä. Temppeli ei ole maallinen ollenkaan vaan Kristus asuu siinä ja me Hänessä. Sillä katso hän on kulmakiveksi tullut uuteen Temppeliin. Kulmakivi tarkoittaa : se pitää rakennuksen kasassa. Kristus on se temppeli.
Vierailija kirjoitti:
Kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan Pyhässä Paikassa ...
Nyt on eka kertaa valkoinen ja musta paavi samassa paketissa.
Passeja on yksi kerrallaan.
Jumala asuu Kristuksessa ja kun me liitymme häneen me olemme Temppelissään jo nyt.Meidänkin ruumiimme muuttuu Pyhän Hengen temppeliksi vaikka olemme vielä täällä kaikki syntisiä me saamme luottaen lupaukseensa olla Pyhän hengen seurassa.
Provo, ellei teksti myös väitä Jeesusta naiseksi, koska miehet ovat homoja, eivät lesboja.