Alushousuja, mistä ostatte puuvillaisia alushousuja??
Onko niitä edes? Kaiken maailman "satiinimaiset" ymv hiostaa ihan helvetisti, varsinkin lämpimillä säillä, en pidä yhtään. Kai alkkareita tehdään puuvillastakin ja jopa kivan näköisiäkin, vai??
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan prismasta ja sellainen paketti missä useammat. Kerran ostin yksittäiskappakeen jossa ei ollut hintaa. Myyjä huusi suureen ääneen, "nämä M koon housut, mikä hinta".
Ei hävettäny ei.Osa myyjistä on ohan älykääpiöitä.
Tuostahan on väännetty vitsiä jenkkielokuviin. Asiakas on maksamassa ostoksia kassalla ja tuoteesta ei löydy hintaa ja kassa KUULUTTAA KOVAÄÄNISELLÄ kolleegalleen "paljonko kondoomit/pukamavoide/peräsuolihuuhtelu maksaa".
Toinen yhtä tyhmä asiakaspalveluryhmä on välillä apteekin henkilökunta lääkkeiden ja maksusitoomusten kanssa.
Tämä.
Tuo 100 % puuvilla materiaalina on niin onneton, kun se kastuu niin helposti hikoamisesta ja kastelee ihonkin eikä tahdo kuivua mitenkään vaikka jalkoja pitäisikin auki välillä hieman enemmän (esim. istuessa).
100 % puuvilla ja 5 % elastani -alushousut ovat parhaat. Ne pitävät ihon kuivana ja housujen hiotessaan kuivuvat jo siinä ajassa kun istut pontöllä pissalla.
Kokeilkaa. Itse en enää suostu vauhtamaan 100 % puuvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 100 % puuvilla materiaalina on niin onneton, kun se kastuu niin helposti hikoamisesta ja kastelee ihonkin eikä tahdo kuivua mitenkään vaikka jalkoja pitäisikin auki välillä hieman enemmän (esim. istuessa).
100 % puuvilla ja 5 % elastani -alushousut ovat parhaat. Ne pitävät ihon kuivana ja housujen hiotessaan kuivuvat jo siinä ajassa kun istut pontöllä pissalla.
Jep.
Tuo puuvilla + eleastaani on erittäin miellyttävä ihoakin vasten.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee puuvillasta intiimivaivoja.
Puuvilla ja elastan ei aiheuta minkäänlaisia vaivoja alapäähän. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin paaaljooon pehmeämpi ihoa vasten kuin pelkkä 100% puuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko siitä että 100 puuvilla kastuu eikä hengitä niin helposti kuin vähemmän kastuva puuvilla/elastaani.
Ei puuvillaa, mutta voin suositella tencel/lyocell-alkkareita. Ostin muutamat ja ihastuin, yleensä käytän siis puuvillaisia ja ovat vähintään yhtä mukavat. Ovat muuntokuitua (=ei muovia, vaan luonnonkuitua. Vrt viskoosi, mutta valmistus ei ole yhtä raskas prosessi eli parempi ympäristölle), omani ostin Lindexiltä, eli ei olleet kalliit, varmasti on muitakin valmistajia.
prismasta ostin pariviikkoa sitten 6kpl,olivat kolmen paketissa, hintaa en muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan prismasta ja sellainen paketti missä useammat. Kerran ostin yksittäiskappakeen jossa ei ollut hintaa. Myyjä huusi suureen ääneen, "nämä M koon housut, mikä hinta".
Ei hävettäny ei.Mä taidan ostaa niitä samoja. Ihan peruspuuvillaisia mustia alushousuja. Pysyvät hyvinä pesusta toiseen, eikä maksakaan paljon mitään.
Sama täällä. Tai-malliset mustat alkkarit 3 pack, hinta muistaakseni noin 8 euroa. Kestävät ja edulliset perushousut, paremmat kuin Sloggit.
Sloggi midit on hyvät, kannikat pysyy lahkeensuun sisäpuolella. Pitää vaan ostaa joku 4 numeroa isommat kuin normaalisti... mitoitus on ihan älytön.
Ja tarjouksesta ostan, viimeksi Kärkkäiseltä ihan polkuhintaan.
Tokmannilta Pola-merkkiset, 3 kpl kympillä. Kestäneet ihan yli odotusten.
Lindexiltä. On monenmoista mallia ja kaikenlaisilla vyötärökorkeuksilla. Ostin sieltä juuri kuudet puuvillaiset pikkarit (eri mallisia), kun oli joku "osta 3, maksa 2" -jutut. Ainoat pikkarit, jotka tuntuvat hyviltä jalassa.
*ihan
*kollegalleen
(korjaus)