Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä facessa meinaa se matkapuhelimen kuva + 1h?

Vierailija
05.06.2013 |

Siis että silloin viimeksi on ollut puhelimella facessa vai? Entäs sitten jos on pelkkä kännyn kuva?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kanssa. Oon arvellut vain, että sen näkyvän ajan verran, menee viestit kännykkään.

Vierailija
2/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma maalaisjärkeni sanoo että se tarkoittaa kuinka  monta minuuttia sitten tämä henkilö oli kännykällään fb:ssä, kaikki he eivät ole mitään tilaansa päivitelleet mutta aika silti on eli ilmeisesti vaan fbssä vierailleet kännykällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja  kolmonen jatkaa että luulisin että pelkkä kännykkä on että viimeksi kirjautnut kännykällä mutta siitä on aikaa enemmän kuin vuorokausi, korjatkaa joku jos oon ihan vääräs:D

Vierailija
4/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun monella tulee viestin yhteydessä että "sent from Helsinki" tms,onko silloin puhelimella facessa Helsingissä? Vai ihan kiinteällä tietokoneella vaan

Vierailija
5/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen taas: sen sijainninhan saa lisättyä omalla koneellakin, että varmaan sekä että luulisin

Vierailija
6/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen sijaintijutun saa laitettua? Mulla lukee vaan "sent from messenger" kun oon puhelimella.ap

Vierailija
7/7 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä yläreunassa lukee "lisää sijainti", klikkaa siitä niin puhelin ehdottaa paikkoja siinä lähistöllä, missä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme