Mitä facessa meinaa se matkapuhelimen kuva + 1h?
Siis että silloin viimeksi on ollut puhelimella facessa vai? Entäs sitten jos on pelkkä kännyn kuva?
Kommentit (7)
oma maalaisjärkeni sanoo että se tarkoittaa kuinka monta minuuttia sitten tämä henkilö oli kännykällään fb:ssä, kaikki he eivät ole mitään tilaansa päivitelleet mutta aika silti on eli ilmeisesti vaan fbssä vierailleet kännykällä
ja kolmonen jatkaa että luulisin että pelkkä kännykkä on että viimeksi kirjautnut kännykällä mutta siitä on aikaa enemmän kuin vuorokausi, korjatkaa joku jos oon ihan vääräs:D
Entäs kun monella tulee viestin yhteydessä että "sent from Helsinki" tms,onko silloin puhelimella facessa Helsingissä? Vai ihan kiinteällä tietokoneella vaan
kolmonen taas: sen sijainninhan saa lisättyä omalla koneellakin, että varmaan sekä että luulisin
Mistä sen sijaintijutun saa laitettua? Mulla lukee vaan "sent from messenger" kun oon puhelimella.ap
No siinä yläreunassa lukee "lisää sijainti", klikkaa siitä niin puhelin ehdottaa paikkoja siinä lähistöllä, missä olet.
Mua kiinnostaisi kanssa. Oon arvellut vain, että sen näkyvän ajan verran, menee viestit kännykkään.