Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden aikainen vuoto yhdynnän jälkeen

Vierailija
05.06.2013 |

Plussasin pariviikkoa sitten. Eilen yhdynnän jälkeen pyyhittäessä jäi paperiin pari kertaa hyvin haalean ruskeaa vuotoa. Mitä se on? Onko normaalia? Mitään kipuja ei ole ollut! Eikä tuon jälkeen vuotanutkaan.

Olen myös alkanut miettimään voisiko raskaus olla mahdollisesti jo oletettua pidemmällä, kun olen tuntenut potkuja ihan vatsan peitteiden läpi. Mieskin on nämä tuntenut. Mulla on menkat kuitenkin tullut, mutta parikuukautta ne oli lyhyemmät kuin normaalisti ennen kuin jäi kokonaan pois ennen tuota plussaa. 

Soittelen huomenna lääkärille ja tiedustelen asiaa. Olisi kiva kuulla kuitenkin kommentteja molempiin aiheisiin. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tulipas kirjotusvirheitä. :D -Ap

Vierailija
2/3 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli myös hiukan verta ensimmäisen kolmanneksen aikana yhdynnässä. Limakalvot ovat silloin niin herkkänä, että rikkoutuvat tosi herkästi yhdynnässä. Käyttäkää vaikka liukkaria tai odotelkaa muutama viikko ennen seuraavaa yhdyntää, ehkä limakalvot ovat hiukan vahvistuneet.

Itse tunsin ensimmäisen kerran mahassa "poreilua" joskus 9. viikolla. Se sama tunne voimistui viikoittain, kunnes muuttui kunnon potkuiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi