Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas oli niin kauheat kivut yöllä vatsassa

Vierailija
20.07.2020 |

Aamulla silmät ihan kuivat (käytän säännöllisesti vahvoja silmätippoja), suu aivan kuiva, särki joka paikkaan. Tällaista on kun sairastaa autoimmuunisairauksia ja ne etenevät. Miksi Suomessa ei ole eutanasiaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko mikään ruokavalion viilaus? Kamalaa :( mistä ne johtuu? Mulla tulee välillä sellaisia suolistokipuja kuin puukolla iskisi, ei kuitenkaan tarpeeksi usein, että lääkäriin pitäisi mennä.

Vierailija
2/5 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko mikään ruokavalion viilaus? Kamalaa :( mistä ne johtuu? Mulla tulee välillä sellaisia suolistokipuja kuin puukolla iskisi, ei kuitenkaan tarpeeksi usein, että lääkäriin pitäisi mennä.

Syön jo luontaisesti gluteenitonta ja laktoositonta. En syö omenaa, sipulia, mausteisia ruokia tms. Epäilen tuota autoimmuunisairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkärissä käynyt? Entä crohnin tauti? Varaa vaan aika lekuriin, siitä se lähtee. Niin mä tekisin. Pitäisin päiväkirjaa kanssa, noista kivuista.

Vierailija
4/5 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lääkärissä käynyt? Entä crohnin tauti? Varaa vaan aika lekuriin, siitä se lähtee. Niin mä tekisin. Pitäisin päiväkirjaa kanssa, noista kivuista.

En ole nyt käynyt.

Vierailija
5/5 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ja heti aamusta kivut iski taas:( no,ei kun nappeja naamariin, eipä sieltä lääkäristäkään muuta kuin kipulääkkeitä lisää työnnettäisi ja eutanasian haluaisin minäkin jo. Kaiken huippu on , kun on olevinaan työkykyinen,kun kivut ja muut oireet voi iskeä millon vaan ja rahaa ei anneta edes peruselämiseen riittävästi sairaalle tässä yhteiskunnassa:( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän