Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli käynyt kaupassa sillä aikaa, kun nukutin lapsia

Vierailija
19.07.2020 |

Oli ostanut itselleen kanansiipiä ja lohkoperunoita sekä suklaalevyn. Mulle ei ostanut mitään, eikä edes kysynyt, että haluaisinko jotakin. Olisin kuulemma saanut "pari palaa" suklaata, mutta maidottomalla imetysdieetillä ei Fazerin sinistä maistella. Ja sitten tuo vielä ihmettelee, että miksi menin yksin sänkyyn, enkä jäänyt hänen kainaloon katsomaan leffaa (jotain karseaa toimintaelokuvaa).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaako tuo "mies" myös pleikkaria kotona pipo päässä homomaisissa hipstervaatteissa (pohkeesta kireät housut)? Onnea valinnallesi!

Minä nään tällä miehellä shortsit, hihattoman t-paidan, tatuointeja ja lippiksen. Katsoo jääkiekkoa ja formuloita.

Vierailija
22/24 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenkö se karsea toimintaelokuva olisi kiinnostanut, jos olisit saanut oman suklaalevyn? Ja miten ei muka kanansiivistä ja lohkoperunoista riitä kahdelle, niistähän tulee pellillinen ruokaa.

Jos mies ei jaa kun ostanut itselleen niin minkäs teet.

Kokemusta on useammastakin tapailumiehestä jotka käyvät hakemassa itselleen mitään sanomatta vaikka grilliltä. Ja kun matkaa kaupoille on kymmenenkin kilometriä niin ei voi käsittää tuollaista. Tai siis, ehkä se onkin selvä sanoma että "alappa lappasta kotias, sain jo mitä halusin".

Ja sinä istut siellä tapailumiesten kotona ihmettelemässä, että mihinköhän se hävisi? Tapailumies muutenkin on vähän eri asia kuin avo-/avioliitto, johon on tehty jo lapsiakin. Suhteessa on ns. jo jaettu muutakin kuin grilliruokaa.

no paha on lähteä kun kotiin 60 km eikä julkiset kulje, olet kutsuttuna ja mies sanoo lähtevänsä kylälle. Kaapissa ei mitään syötävää ja mies ostaa itselleen ties mitä. Tai on syönytkin jo reissussa ja työntää niitä grillin paketteja tyhjään jääkaappiin.

Ja miten eri asia, minulle riitti jo ettei nuo huomioineet, avoliitto ja lapset olisi kyllä vielä selvempi merkki ettei kiinnosta huomioida toista ollenkaan.

Parisuhteessa luulisi tajuavan senkin että omaan nilkkaan se kalahtaa jos kumpikin peräkkäin hakee 20 km matkan autolla ruokaa, oli se kaupasta tai grilliltä.

Se on v**u jo kavereiden kesken ihan selviö, että jos lähtee niin kysyy voinko tuoda jotain, ja voi vaikka sanoa että annatko rahat. Mutta ettei edes tarjoudu tuomaan kun itse käy, voi luoja teitä.

Ja sitten ihmettelette miksi se tapailu loppui, ja toinen ghostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän pieniä ongelmia ihmisillä. Miten lapsellisia juttuja ja ihmisiä.

Vierailija
24/24 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenkö se karsea toimintaelokuva olisi kiinnostanut, jos olisit saanut oman suklaalevyn? Ja miten ei muka kanansiivistä ja lohkoperunoista riitä kahdelle, niistähän tulee pellillinen ruokaa.

Jos mies ei jaa kun ostanut itselleen niin minkäs teet.

Kokemusta on useammastakin tapailumiehestä jotka käyvät hakemassa itselleen mitään sanomatta vaikka grilliltä. Ja kun matkaa kaupoille on kymmenenkin kilometriä niin ei voi käsittää tuollaista. Tai siis, ehkä se onkin selvä sanoma että "alappa lappasta kotias, sain jo mitä halusin".

Ja sinä istut siellä tapailumiesten kotona ihmettelemässä, että mihinköhän se hävisi? Tapailumies muutenkin on vähän eri asia kuin avo-/avioliitto, johon on tehty jo lapsiakin. Suhteessa on ns. jo jaettu muutakin kuin grilliruokaa.

Parinkin tapailumiehen kotona olen istunut välillä miettimässä että mihinköhän se meni. Toista tapailin vuoden ja toista lähes 10.

Jos ne juoksee tupakalla/ puuhailee autotallissa, tekee puita, kaataa puita, lähtevät kalalle, niin perässäkö pitäisi juosta ettei vaan yhtäkkiä otakin autoa ja lähde jonnekin? Tuolta toiselta kyllä kyselin aina mihin menee, mutta kerran sitten sai raivarit siitä.

En ymmärrä mitä minun olisi pitänyt tehdä, kuin vain istua ja ihmetellä. Tai jos lähtee ennen kuin olen edes herännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi