Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kattotuulettimen asennus!

Vierailija
05.06.2013 |

Hei vauva.fi:läiset! Täällä 26v kahden lapsen äiti, joka tarvitsisi apua nyt tollasen kattotuulettimen kanssa. Harmittaa vietävästi kun on seisonut komerossa kohta vuoden päivät ja nyt on kaikilla meillä kuuma kun kesä tuli. Sain itse irti sen koukkulevyn (vai mikä lie onkaan) mutta se krominen "vastakappale" mikä pitää ruuvata tukevasti kattoon näyttäisi olevan sikäli ehkä hieman liian pieni koska siinä on ne ruuvinreiät mutta osa niistä asettuvat siihen reikään mistä tulee ne johdot. 

Mitä ihmettä mä nyt teen ton härpäkkeen kanssa! :( 

-Petra

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä jota kuta miestä avuksesi! ei tollanen tuuletin tota sun kuumuusongelmaasi kuitenkaan ratkaise. kuuma ilma kun tuppaa nousemaan ylöspäin ja se tuuletin vaan puhaltaa sen takasin lattiatasoon eli se tekee huoneesta tasalämpösemmän. se ei siis viilennä sitä ilmaa vaan ainoastaan laittaa sen liikkeelle. toisekseen tollasen pyörittäminen koko kesän ajan tuulettimesta riippuen tua hyvän lisän sähkölaskuun.

Vierailija
2/5 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se helpottaa kovasti kun ilma liikkuu ja haihduttaa hikeä iholta, mikä taa luo viileyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä sinne joku viriili nuorimies asentamaan se, hyvä tekosyy

Vierailija
4/5 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:03"]

kyllä se helpottaa kovasti kun ilma liikkuu ja haihduttaa hikeä iholta, mikä taa luo viileyttä

[/quote]

Ei auta kuumuuteen. Toi jatkuva ilmavirta lähinnä kuivattaa silmiä ja tekee sitä kautta ikävän olon.

Vierailija
5/5 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tuollaisia miehiä tai viirilejä miehiä ole lähiympäristössä. Munkin mies on niin poropeukalo ettei se osaa tollasia asentaa. Ties mitä vahinkoa se tuolla saa aikaan.

-ap