Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mijsi jotkut katsoo oikeudekseen täydellisen huvimatkailun tänä vuonna?

Vierailija
19.07.2020 |

Miksi pitää matkustaa yhtään minnekään? Ihan turhaa päästetään korona uudestaan valloilleen. Ymmärrän että kuolevia lähiomaisia lähdetään hyvästelemään mutta monikansallisia perheitä on kuitenkin vähän.
Ja sama juttu kaiken maailman huvipuistojen kanssa, MIKSI on pakko mennä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika!

Jos kerran matkustaminen on sallittua, niin tietysti matkustan. Pelkojen mukaan kun elämänsä järjestää niin sille ei tule loppua. Tuollaiset pelot on katkaistava heti alkuunsa, muuten ei elämää voi elää.

Vierailija
22/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä matkustamisesta voi rangaistuksia antaa ja siksi se on sallittua -koko lainsäädäntö pitäisi muuttaa että matkustaminen voitaisiin kieltää- Mutta ei se huvireissaaminen siltikään ole järkevää eikä tarpeellista tässä pandemian vaiheessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eletään vaan kerran ja aion nauttia siitä niin paljon kun voin. Matkustelen paljon ja haluan uusia kokemuksia. En aio sulkeutua kotiini koronan tai minkään muun taudin takia. Jos siihen sairastun ja kuolen, niin sit vaan käy niin. Johonkin sitä jokatapauksessa kuolee ennemmin tai myöhemmin.

Ja jos nyt tuon koronan tullessani ja tapan muutaman iäkkään sukulaisen niin sillä nyt vielä vähemmän.

Vierailija
24/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa pakollinen maksullinen hotellikaranteeni kaksi viikkoa, kun saapuu ulkomailta takaisin Australiaan. On ihan hyvin siellä karsinut pakollista maailman näkemisen tuskaa.

Vierailija
25/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielenterveyteni on minulle tärkeämpi kuin muiden terveys. Niin se vaan on että tässä asiassa aion olla itsekäs. Minun on pakko päästä Suomeen lomalle elokuuksi, muuten en säily tervejärkisenä. Ajatus siitä että joutuisin jäämään asuinmaahani kesälomaa viettämään on mahdoton. Viimeksi olin Suomessa tammikuun alussa joten olen jo luopunut pääsiäislomasta ja toukokuun lomasta.

Joten heinäkuun lopussa lennän Suomeen ja aion siellä elää aika lailla normaalia elämää. Asunmaastani tulevat eivät joudu karanteeniin, ainakaan tällä hetkellä. Tosin täällä ovat taas tautitapaukset lähteneet rajuun nousuun.

Vierailija
26/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan niihin kohteisiin mihin on selvästi turvallista nyt matkustaa noudattaen hygieniaohjeita. Toimin järjen ja virallisten ohjeiden mukaan. En koronahysteerikkojen.

Tuskin tuon kauppareissuiltani koronaa, tuskin tuon sitä Kreikasta ensi kuussa. Mahdollista se on mutta riski on todella pieni. Ehkä isoin riski oli tässä kesäreissulla pohjoisessa Suomessa.

Joillekin jankkaajille on tärkeintä jankkaus. Asioita kannattaisi myös oikeasti tutkia ja analysoida. Jos siis kapasiteetti riittää.

Vierailija
27/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoautolla Euroopassa: ei tavata muita ihmisiä muuta kuin kaupassa jolloin käytämme kirurgumaskeja ja suojakäsineitä. Viron kautta lähdimme, matkan ajan olimme hytissä, maskit ja käsineet puettuna kun jonotimme autokannelle (niitä ei muilla juuri näkynyt).

Vierailija
28/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
29/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa se, jos joku nyt sattuu tuomaan koronaan mukanaan ja sen jälkeen liikkuu tuolla tartuttamassa muita, mahdollisesti myös vanhuksia tai muita riskiryhmäläisiä, jotka ovat ehkä nyt vihdoin uskaltautuneet käymään itse kaupassa.

Vierailija
30/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä ON se oikeus. Aivan kuten sinulla ja minullakin, vaikka me emme haluakaan tätä oikeuttamme käyttää. 

Vierailija
31/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vähän pakko mennä töihin 😄🎢🎡🎠

Sama täällä 🤭 ja työttömänä olisi ilman tätä huvipuistoa sadat työntekijät.

Vierailija
32/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pysytään nyt koko kesä kaikki sisällä kun syksyllä täytyy taas pysyä sisällä.

Ei elämää voi elää koko ajan peläten. Se vasta käy mielenterveyden päälle. Mitä iloa on säästyä koronalta, ehkä, mutta voida koko ajan muullatavoin huonosti.

Jos joku haluaa olla kotona niin sitten on. Mutta älkää syyllistäkö muita. Nyt on rajoituksia purettu. Saa liikkua ja matkustaa.

Me matkustavat ketkä matkustavat.

Olen samaa mieltä, elän omaa elämääni. En voi koko ajan olla muiden mieliksi muissakaan asioissa.

Vierailija
33/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion matkustaa kuukauden päästä koska minä voin ja haluan! En ymmärrä alkuunkaan näitä "entä jos tuot sieltä koronan ja tartutat muihin?!!!?" -jankkaajia, koska ihan yhtälailla sen koronan voi Suomestakin saada, täälläkin kun sitä on.

Ja sitä paitsi, ei sitä tiedä vaikka meillä kaikilla olisi se jo, sillä sehän voi olla myös täysin oireeton. Joten mistä tiedätte, jankkaajat, että ette itse tartuta sitä tuolla kulkiessanne niihin vanhuksiin josta niin olette huolissanne?

Minä en suostu elämään pelossa, mieluummin elän täysillä ja otan sen riskin että jotain tapahtuu kun elän jossain kuplassa katsellen kun elämä menee ohi. Flunssia ja muita viruksia on ollut aina ja aina niihin on osa kuollut, mutta se on vain luonnonvalinta. Maapallo on jo ylikansoitettu, joten pakkohan Luontoäidin niitä ihmisiä on jotenkin karsia.

Vierailija
34/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aiheuttaa vielä isompia ongelmia koko Suomelle? Kun kotina pysyminen olisi nyt kaikkein viisainta. Käyttäkää säästyneet matkarahat paikallisten palveluiden ostamiseen kotiintoimitettuna

Vierailija
35/35 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa antaa pelolle valtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi