Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä kuulemma ahdistaa!

Vierailija
05.06.2013 |

Mies sanoi, että ahdistaa. Mistään ei kuitenkaan suostu puhumaan, eikä vastausta saa edes suoriin kysymyksiin! Olen ihan tosi turhautunut ja vittuuntunut! Meillä 8 kuukautta vanha tyttö. Miten saan miehen avautumaan? Miksei se puhu mulle? Tähänkö tää suhde nyt kaatuu... :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla miehet alkaa aina pedata sitä tilannetta, että niillä ei muka ole omaa aikaa ja se auttaa, kun pääsee kavereiden kanssa rellestämään ja ryyppäämään ja festareille eli käytännössä elämään samaa sinkkuelämää kuin eli ennen perheen perustamista. Älä mene tuohon lankaan!

Vierailija
2/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa hänelle. Kaikilla ihmisillä on omat tavat käsitellä ahdistusta, jos hänelle ei sovi puhuminen, niin jatkuva tivaaminen vaan pahentaa asiaa. Teillä on pieni lapsi ja siinä tilanteessa on ihan normaalia, että se elämänmuutos ahdistaa, kyllä se siitä pikkuhiljaa taas alkaa helpottaa. Tsemppiä sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo hyvä, että edes osaa sanoa, että ahdistaa. Älä ota sitä itseesi, voi olla jotakin mieheen liittyvää, eikä niinkään suhun.

Vierailija
4/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että voidaan aina jutella jos on jokin huonosti. Mutta kun ei se puhu mulle mitään. Ei mullakaan tässä helppoa ole!  Vituttaa niin paljon nyt!

Vierailija
5/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja syyksi paljastui miehen mielenterveysongelmat. Turhaan syytin itseäni ja turhaan suutuin miehelle. Älä suutu, se ei auta.

Vierailija
6/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:41"]

Luulin, että voidaan aina jutella jos on jokin huonosti. Mutta kun ei se puhu mulle mitään. Ei mullakaan tässä helppoa ole!  Vituttaa niin paljon nyt!

[/quote]

Sulla on kaikki avaimet tuhota parisuhteesi painostamalla ja syyllistämällä miestäsi. Ahdistukseen liittyy yleisesti se, että siitä on hankala puhua. Vähän niin kuin surussa ei aina ole sanoja. Jos joku hiillostaisi mua puhumaan ja syyllistäisi mua ahdistuksesta, lähtisin pois sellaisen ihmisen luota. Eihän tollasesta ole mitään muuta kuin haittaa.

Vierailija
7/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jättää tytön isälleen ja lähden jo nyt viikonlopun viettoon. Yksin. Siinäpähän ukko miettii ahdistustaan lapsensa kanssa. Mulle riitti. Ap

Vierailija
8/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip, mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa, tosin lapsi oli vaan 1,5kk. Ite olin siinä kunnossa synnytyksen jälkeen, että siinä ei olis ollu oikein toisella varaa olla ahdistunut. Ero tuli, mies "ei tiennyt mitä haluaa elämältä". No, toinen nainen sillä oli.

Vierailija
9/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä vituttaa se sinappikone, tajusi että elämän virhe tuli tehtyä...

Vierailija
10/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:52"]

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja syyksi paljastui miehen mielenterveysongelmat. Turhaan syytin itseäni ja turhaan suutuin miehelle. Älä suutu, se ei auta.

[/quote]

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa ja syyksi paljastui toinen nainen.

Vierailija
11/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ahdistus paljastui toiseksi naiseksi

Vierailija
12/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exää kanssa aina aika ajoin ahdisti. Enteili aina pettämistä.

Vierailija
13/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kesä ja bilekausi meneillään. Ei kai sitä muuta tarvitse ahdistukseen kotona vauvan ja vaimon kanssa.

Vierailija
14/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:59"]

Paras kesä ja bilekausi meneillään. Ei kai sitä muuta tarvitse ahdistukseen kotona vauvan ja vaimon kanssa.

[/quote]

Näimpä se taitaa olla. Aurinko paistaa, kaunista ihoa ja muutakin tarjolla nuorilta hoikilta naisilta, jotka eivät nirpota lastenhoidosta ja esitä vaatimuksia eikä pakota hoitamaan mitään sinappikoneita.... Siitähän se miesten ahdistus yleensä alkaa.

Vierailija
15/15 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudeksi kumppaniksihan tuo ahdistus paljastui meilläkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi