Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jahans, kello on sen verran hyvin että laitanpas klapikoneen päälle

Vierailija
19.07.2020 |

Ja alan tekemään sopivan mittaisia talven tarpeisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion mennä kahden koirani kanssa pihalle ja opettaa ne haukkumaan käskystä. Ehkä muutama tunti siinä menee.

Vierailija
22/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille just tuli maalämpökaivon poraaja pihaan. Sanoi että aamu 9 aikoihin pitäisi olla valmista, onneksi itsellä alkaa yövuoro ihan kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saatiin trampoliinin asennus valmiiksi!

Vierailija
24/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin jo otsikolle.

Itse menin leikkaamaan nurmikkoa ja naapuri oli samaan aikaan pihallaan puhumassa puhelimeen. Leikkurin akku hyytyi kesken kaiken, mua hävetti kun en saanu edes postimerkkipihaa ajettua.

Heipä hei!

Meillä oli pienimuotoiset synttärit omalla terassilla eilen. Naapuri päätti leikata nurmikkonsa just silloin ja sai idean, että vetäisee parin muunkin naapurin nurtsit samalla. "hyvää hyvyyttään". Tuli siis meidän terassin viereen pärisemään ja sitten se kone leikkas kiinni. Ruopas kunnolla jotenkin multaa ja kaikki sitten ryöpsähti juhlavieraiden päälle ja se löyhkä, kun se kone alkoi savuamaan.

Itse menin ihan änkäksi, että mitä hittoa?! On jätkällä pokkaa... siskoni karjas sille vähemmän kauniisti "mitä vittua sä jätkä teet?!" Tää tyyppi ei nähnyt tehneensä mitään väärää, kun siinä sitä konettakin rupes korjaamaan. Silloin sain suuni auki, että "Jukka vie se kone pois! soita huoltomiehelle huomenna" Tää oli ihan hämmästyneenä, kun hän vaan tekee hyvää. Sai huutia vielä vaimoltaankin.

Taisi tilannetaju tosiaan pettää. Tai sitten se vaan vihaa meitä, kunnolla.

Mikä etuoikeus teillä on olevinaan bilettää kun toinen tekee pihatöitä? On pikkasen rasittavaa kuunnella humalaisten naurua ja huutopuhetta kun itse yrittää hoitaa pihaansa.

:D

No, niinpä! Siinä parin tunnin kahvittelujen lomassa, olihan se tärkeetä just silloin alkaa pihatöihin ja muiden pihoille ängetä. Ei mua olisi häirinnyt jos se omallaan olisi pysynyt tai edes toisen naapurin. Siinä vaiheessa kun leikkurinsa kanssa porhalsi siihen viereen rutkuttamaan teki kyllä mieli potkasta.

Kai sitä korpes, kun ei kakkua siihen suuntaan tarjottu. Jäi toi nurtsikin puoliksi ajamatta ja kuoppa, kun ruopasi mullat syliin. Lähettäiskö sille laskun omaisuuden tuhoamisesta.

Vierailija
25/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopomiitin jatkojen jatkot meidän kadulla n. tunnin päästä. Kokeillaan kuka jättää pisimmän viivan ja kuka saa ekana renkaan räjähtämään.

Vierailija
26/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mun naapuri ja klapikone ei kohta sammu niin tulen ja vedän lättyyn!

Vierailija
27/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias salimimmi ja 49-vuotias mies telttailevat koko yön rivarin takapihalla, juoden viiniä ja nauttien kuumasta kesäyöstä.

Vierailija
28/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun meluavat naapurit kaipailee kissojaan ja koiriaan. Aina katoaa kun uudet hankkivat. Ja autot kuulema naarmuuntuu, kallista kuulema Audin, Toyotan, Bemarin jne. ovien uudelleen maalaus, jotain pihajuttuja tuntuu rikotun, olen sanonut että pistävät lukkojen taakke.

Vierailija
29/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21-vuotias salimimmi ja 49-vuotias mies telttailevat koko yön rivarin takapihalla, juoden viiniä ja nauttien kuumasta kesäyöstä.

Nauttiiko ne toisistaankin?

Vierailija
30/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mukavan viileä niin taidan mennä nikkaroimaan grillikatosta. Näppäriä siirtää nämä nykysirkkelit niin ei tarvitse käsin sahata 👍

Vierailija
31/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun meluavat naapurit kaipailee kissojaan ja koiriaan. Aina katoaa kun uudet hankkivat. Ja autot kuulema naarmuuntuu, kallista kuulema Audin, Toyotan, Bemarin jne. ovien uudelleen maalaus, jotain pihajuttuja tuntuu rikotun, olen sanonut että pistävät lukkojen taakke.

Meillä on samaa ilmennyt, meluavilla ei pysy tavarat eikä elukat.

Vierailija
32/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yösahuri asialla 💪

Vierailija
33/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen noita meidän autojen varashälyttimiä.

Vierailija
34/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto! Viiniä!

M49

Vierailija
35/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kaverin kanssa rälläköityä vanha talon katto pienemmiksi paloiksi yön aikana. Nyt mahtuu peräkonttiin hienosti!

Vierailija
36/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin kaverin kanssa rälläköityä vanha talon katto pienemmiksi paloiksi yön aikana. Nyt mahtuu peräkonttiin hienosti!

Todella pieni katto.

Vierailija
37/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi mennä leikkaamaan se nurmikko, mutta en jaksa pukea vaatteita päälleni.

Vierailija
38/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alan tekemään smoothieita ja poraamaan betoniseinää puuterällä ruuvinvääntimellä. Naapuri varmaan osaakin tätä arvostaa, kun tekee samaa itse aamuisin.

Vierailija
39/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontilla on vielä joitakin kivenjärkäleitä. Pitää mennä räjäyttelee pois.

Vierailija
40/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme huonokuuloisen sukulaiseni kanssa pihalla. Keskustelemme huutamalla, minä huudan koska hän ei kuule ja hän huutaa koska luulee etten minäkään kuule, naapurit sen sijaan kyllä kuulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi