Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jahans, kello on sen verran hyvin että laitanpas klapikoneen päälle

Vierailija
19.07.2020 |

Ja alan tekemään sopivan mittaisia talven tarpeisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin joku klapeilee sunnuntaisin aamusta alkaen koko kesän. Keväisin kun alkaa lämmetä, ja olisi kiva olla pihall,a tämä puunjalostuslaitos sirklaa hirveällä ryskeellä iltaisin.

Kaiken lisäksi lämmittää niillä puillaan, ja tietyllä säällä koko tienoo haistaa sen.

Vierailija
2/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähinaapureita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja viileempi puuhastella.

Vierailija
4/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risujen murskaaja, jee.

Vierailija
5/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä takkaan joitain puita, joista muhkea savu.

Vierailija
6/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muistutit. Pitääkin sirkkelillä ajaa muutama pölli vielä laudoiksi. Ja eiku hommiin.

Vierailija
7/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin jo otsikolle.

Itse menin leikkaamaan nurmikkoa ja naapuri oli samaan aikaan pihallaan puhumassa puhelimeen. Leikkurin akku hyytyi kesken kaiken, mua hävetti kun en saanu edes postimerkkipihaa ajettua.

Vierailija
8/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha terassi kohta mennyt takan kautta hyödyks. Painekyllästettyä kunnon kamaa.. ja savuaa ihan järjettömästi.

Vierailija
9/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen puhaltamaan lehtipuhaltimella pikkukivia pois nurmikolta. Sen voi tehdä vasta nyt kun apiloissa ei enää ole mehiläisiä, muuten häiriintyisivät. 

Vierailija
10/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin joku klapeilee sunnuntaisin aamusta alkaen koko kesän. Keväisin kun alkaa lämmetä, ja olisi kiva olla pihall,a tämä puunjalostuslaitos sirklaa hirveällä ryskeellä iltaisin.

Kaiken lisäksi lämmittää niillä puillaan, ja tietyllä säällä koko tienoo haistaa sen.

Ihan oikeesti lämmittääkin puilla, eikä vaan huvikseen tee klapeja, ihan kauheeta.

Vierailija
11/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savusauna tarvii useamman tunnin tulet, mutta on löylyt sen arvoisetkin sitten.

Vierailija
12/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa työskentelen iltaisin kun ei ole niin kuuma. Ruohojen ajelu ja oksien silppumiset ja muut puutarhatyöt.

Vierailija
13/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha terassi kohta mennyt takan kautta hyödyks. Painekyllästettyä kunnon kamaa.. ja savuaa ihan järjettömästi.

Voitele ne puut Ladan tms jäteöljyllä niin palaa paremmin

Vierailija
14/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin jo otsikolle.

Itse menin leikkaamaan nurmikkoa ja naapuri oli samaan aikaan pihallaan puhumassa puhelimeen. Leikkurin akku hyytyi kesken kaiken, mua hävetti kun en saanu edes postimerkkipihaa ajettua.

Heipä hei!

Meillä oli pienimuotoiset synttärit omalla terassilla eilen. Naapuri päätti leikata nurmikkonsa just silloin ja sai idean, että vetäisee parin muunkin naapurin nurtsit samalla. "hyvää hyvyyttään". Tuli siis meidän terassin viereen pärisemään ja sitten se kone leikkas kiinni. Ruopas kunnolla jotenkin multaa ja kaikki sitten ryöpsähti juhlavieraiden päälle ja se löyhkä, kun se kone alkoi savuamaan.

Itse menin ihan änkäksi, että mitä hittoa?! On jätkällä pokkaa... siskoni karjas sille vähemmän kauniisti "mitä vittua sä jätkä teet?!" Tää tyyppi ei nähnyt tehneensä mitään väärää, kun siinä sitä konettakin rupes korjaamaan. Silloin sain suuni auki, että "Jukka vie se kone pois! soita huoltomiehelle huomenna" Tää oli ihan hämmästyneenä, kun hän vaan tekee hyvää. Sai huutia vielä vaimoltaankin.

Taisi tilannetaju tosiaan pettää. Tai sitten se vaan vihaa meitä, kunnolla.

Vierailija
15/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa kohta bänditreenit. Pidetään rivitalon pihalla, kun on niin kiva ilma.

Vierailija
16/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihapiiri hiljeni juuri kun poika lähti naapurikadulle ajelemaan mopollaan. Saadaan miehen kanssa kuunnella musiikkia rauhassa omalla pihalla.

Vierailija
17/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tutulta sikafarmarilta vähän kasvuvoimaa pensaille. Käyn levittämässä nyt kun viileni ja täräytän samalla ton yhden koivun klapimittaan moottorisahalla.

Vierailija
18/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkaa kohta bänditreenit. Pidetään rivitalon pihalla, kun on niin kiva ilma.

Kiva ky muitaki musiikki-ihmisiä paikalla.. me vedetään karaokevehkeet just tulille.. 15 hengen pikku bileet niin päätettiin alkaa musisoimaan. Rivari meilläkin

Vierailija
19/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin jo otsikolle.

Heipä hei!

Meillä oli pienimuotoiset synttärit omalla terassilla eilen. Naapuri päätti leikata nurmikkonsa just silloin ja sai idean, että vetäisee parin muunkin naapurin nurtsit samalla. "hyvää hyvyyttään". Tuli siis meidän terassin viereen pärisemään ja sitten se kone leikkas kiinni. Ruopas kunnolla jotenkin multaa ja kaikki sitten ryöpsähti juhlavieraiden päälle ja se löyhkä, kun se kone alkoi savuamaan.

Itse menin ihan änkäksi, että mitä hittoa?! On jätkällä pokkaa... siskoni karjas sille vähemmän kauniisti "mitä vittua sä jätkä teet?!" Tää tyyppi ei nähnyt tehneensä mitään väärää, kun siinä sitä konettakin rupes korjaamaan. Silloin sain suuni auki, että "Jukka vie se kone pois! soita huoltomiehelle huomenna" Tää oli ihan hämmästyneenä, kun hän vaan tekee hyvää. Sai huutia vielä vaimoltaankin.

Taisi tilannetaju tosiaan pettää. Tai sitten se vaan vihaa meitä, kunnolla.

Mikä etuoikeus teillä on olevinaan bilettää kun toinen tekee pihatöitä? On pikkasen rasittavaa kuunnella humalaisten naurua ja huutopuhetta kun itse yrittää hoitaa pihaansa.

Vierailija
20/60 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kuumana pitkätukkarokkareihin, irtooko treenien jälkeen hetekalla?