Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huonossa suhteessa naiset oikein suostuvat elämään?

Vierailija
05.06.2013 |

Esim. viereisessä talossa yksi tuttavanainen on seurustellut parin vuoden ajan yläkerran naapurinsa kanssa. Yllättäen mies joutui ensin kävelemään kepeillä, sitten rollaattorin avulla ja on nyt pyörätuolissa - kuulemma joku "etenevä sairaus". Ikää miehellä lienee vähän päälle 50 v.

Nyt heillä on ollut miehen asunnon parvekkeen ovi usein auki ja sieltä kuuluu jatkuvasti ihan kamala miehen rähjääminen, kiroilu, vittuilu ja nimittely, tyyliin: "vitun huora, mitä sä puhut paskaa", "emmä saatana oo pyytäny sulta yhtään mitään"  yms. Nainen yrittää aina rauhoitella tilannetta.

Nainen on miehelle täysin ilmainen kodinhoitaja ja sairaanhoitaja. Ja tuollaista puhetta saa palkakseen. Ymmärrän, että mies on varmaankin tilanteeseensa turhautunut, mutta on kyllä täysin asiatonta purkaa sitä noin naisystäväänsä.

Olen nähnyt miehen toistuvasti menevän taksiin ja tulevan takaisin lavallinen olutta sylissään. Liekö riitelevät ryyppäämisestä. Äsken siellä oli käymässä ensihoitajat, ambulanssi pihalla ja kuulin miehen rähjäävän näille hoitajille, huusi, että: "se oli vittu vaan viinakramppi". Ambulanssi lähti ja miehen huuto kuuluu taas.

Seuraavan kerran, kun näen tämän naisen, kerron kyllä hänelle, että kaikki miehen huuto kuuluu mulle saakka, eli vastapäiseen taloon. Kysyn samalla myös, että onko hän kunnossa. Jutellaan aika usein.

Mä kyllä lähtisin tällaisesta suhteesta ja heti. En käsitä, kuinka tämä nainen kestää tuota äijää.

Ja mainitsen vielä, etten erityisemmin kyttää naapureitani. Käyn partsilla tupakalla ja miehen möykkääminen kuuluu koko pihapiirin alueelle, siltä ei voi välttyä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi