Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ripsari?

Vierailija
05.06.2013 |

Mulla menee hermo kun en löydä hyvää ripsaria mun ohuille ja suht lyhyille ripsille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon ripsari on hyvä ja luonnollinen. Eikä valu kuten moni muu merkki (ainakaan niin pahasti). Lumenen nature code oli ennen hyvä, nyt tuntuu laatu siinä huonontuneen. Max Faxtorin Masterpieceä moni kehunut, ehkä kokeilen sitä seuraavaksi. Ns. kalliita ja hienoja ripsareita en ole koskaan ostanut.

Vierailija
2/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorilla on joitakin hyviä. Tai siis ne muutamat, joita oon kokeillut, on olleet hyviä, mutta niitähän on tosi monia erilaisia. Pidentävät ei yleensä oo niin paakkuuntuvia, mutta tuuhentavat taas helposti on. Itse kaipailisin lähinnä just jotain hyvää tuuhentavaa, joka ei paakkuuntuis.

Kantsii ensin taivuttaa ja laittaa sitten jotain vedenkestävää ei-tuuheuttavaa (siis jotain pidentävää tai muuta sellasta normaalia) kerros tai pari. Toi yleensä pitää ne taivutukset. Sit voi laittaa päälle jotain tuuhentavaa ( jos pistää suoraan, niin taivutukset ei useinkaan pysy niin hyvin, ja tulee muutenkin helposti suttuisempi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakiokäytössa Gorifixin MegaMushroom. Ihan täydellinen, pidentää, tuuhentaa ja erottelee! Monet kysyy käytänkö irtoripsiä :) Eikä oo edes paha hinta, viidentoista euron pintaan.

Vierailija
4/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'oreal Double Extension on mun luottotuote. Pidentää ja tuuheuttaa mahtavasti, multa ei edes kysytä vaan oletetaan että käytän pidennyksiä ja hämmästytään kun sanon että en. Erotteleminen on tuon huono puoli, mutta se on pieni riesa joka hoituu kampaamalla ne ripset viime silaukseksi.

Vierailija
5/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:09"]

Mulla vakiokäytössa Gorifixin MegaMushroom. Ihan täydellinen, pidentää, tuuhentaa ja erottelee! Monet kysyy käytänkö irtoripsiä :) Eikä oo edes paha hinta, viidentoista euron pintaan.

[/quote]

Mistä tätä saa?

Vierailija
6/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin PongPond ja Joke myyvät!

Vierailija
7/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa, mäki haluan tietää. Tuntuu et kaikki mitä ostan on sellasia paakkuuntuvia ja leviäviä

Vierailija
8/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior Iconic

Vierailija
9/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt Max Factorin ripsarista,siitä, joka "on tarkoitettu korostamaan silmän väriä". Siis näitä, joita on sini, -vihreä ja ruskeasilmäisille. Lumenen ripsarit ovat kautta linjan surkeimipia,jopa vedenpitävä on tummana muhjuna illalla silmän alla. Olen huomannut,että kannattaa sutia aika plajon väriä pois harjasta ennenkuin alkaa vedellä ripsiin, on helpompi lisätä kuin ottaa pois.

Vierailija
10/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin se puna-kulta pötkylä.  Parempi kuin musta tai kulta.musta pötkylä. Pötkylällä tarkoitan sitä ripisiväriputkiloa.

Vierailija
11/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen estee lauderin double weariin. Kyse on tietysti vähän myös siitä, mitä haluaa. Tuon lopputulos on aika luonnollinen, joskin sitä voi laittaa pari kerrosta jos haluaa enemmän volyymiä, mutta kuitenkin volyymiä on enemmän kuin shiseidon tai cliniquen vastaavissa tuotteissa.

Mistä tahansa ripsiväristä tulee paakkuuntuva ja leviävä noin kahdessa -kolmessa kuukaudessa. Tarvii uusia kun kuivuu ja kerää bakteeria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi