En ole polttanut pilveä tasan 4 viikkoon...
... nyt tänään juuri tuli vierotusoireet ensimmäistä kertaa tai aknskin halu saada pilveä. Aikomukseni 4 viikkoa sitte oli lopettaapilven poltto. Saisin pilveä yhdellä puhelulla mutta en aijo retkahtaa taas siihen.
Hetken mietiskeli että miksi minulla on tälläinen surkea olo ja se johtuu nimenomaan pilvrn polton vierotusoireistani. Aika jännää että vieroitusoireet voivat olla pahimmillaan 4 viikon jälkeen.
Kommentit (17)
Min en oo polttanut pilveä koskaan.Ajatteleppas sitä.
Vierailija kirjoitti:
Min en oo polttanut pilveä koskaan.Ajatteleppas sitä.
Hyvä.
Vai niin. Mutua.
Jos kerta ajatus ei kulje yhtään niin jännästi sait ajateltua kuitesin että se johtuu pilvestä. Mäkin mutuilen ja väitän että et edes käytä pilveä.
Kuinka kauan olit polttanut ja kuinka usein ennen kuin lopetit?
Polta pilveä niin ajatus kulkee taas kuukauden.
Ihan normaalia, että vieroitusoireiden aalto tulee kuukauden kohdalla. Se menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mutua.
Jos kerta ajatus ei kulje yhtään niin jännästi sait ajateltua kuitesin että se johtuu pilvestä. Mäkin mutuilen ja väitän että et edes käytä pilveä.
Ap. Kyllä olen samaa mieltä. Jos kannabis olisi laillista niin polttaisin yhden jointin kaupasta ostettuna. Minulle tulee jo siitä kuumotusta että soitan jollekkin hankkiakseni jointin. Turha olla sellaisten asioiden parissa joista tulee kuumotusta. Ap
Minulla on Edellisestä jo 14 tuntia. Mitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mutua.
Jos kerta ajatus ei kulje yhtään niin jännästi sait ajateltua kuitesin että se johtuu pilvestä. Mäkin mutuilen ja väitän että et edes käytä pilveä.Ap. Kyllä olen samaa mieltä. Jos kannabis olisi laillista niin polttaisin yhden jointin kaupasta ostettuna. Minulle tulee jo siitä kuumotusta että soitan jollekkin hankkiakseni jointin. Turha olla sellaisten asioiden parissa joista tulee kuumotusta. Ap
Siis tulee kuumotusta ja epämielyttävä tunne jo siitä ajatuksesta että polttaisin.
Jointin polttelu on kiellettyä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Edellisestä jo 14 tuntia. Mitä nyt?
Kuin ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Noin. 15vuotta ja poltin luultavasti 4-10grammaa ķannabiksen kukintoa viikossa.
Heitin tuo määrän lonkalta, en osaa nyt sanoa koska en ole ikinä laskenut mutta hyvin sitä rahaa on säästynyt kuin olen ollut 4 viikkoa ilman. Tai oikesstaan osaan arvioida, gramma päivässä on mennyt ja joskus vähemmän, ja todella paljon vähemmän, eli gramma päivässä tai 4-10grammaa kuukaudessa.
Tuo viiminen oli täydellinen arvio. Vähän kesti miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin. 15vuotta ja poltin luultavasti 4-10grammaa ķannabiksen kukintoa viikossa.
Heitin tuo määrän lonkalta, en osaa nyt sanoa koska en ole ikinä laskenut mutta hyvin sitä rahaa on säästynyt kuin olen ollut 4 viikkoa ilman. Tai oikesstaan osaan arvioida, gramma päivässä on mennyt ja joskus vähemmän, ja todella paljon vähemmän, eli gramma päivässä tai 4-10grammaa kuukaudessa.
Tuo viiminen oli täydellinen arvio. Vähän kesti miettiä.
Tai oikeastaan kaikilla noilla arvioilla olen polttanut, riippuu rahasta ym... välillä vähemmän ja välillä enemmän. Noilla edeltävän kommentin arvioilla olen polttanut vaihtelevasti viimiset 5 vuotta.
Kommenttini näyttävät ihan stonerilta.
Onneksi en ole nyt stoned.
Kaikenlaisia satuja täällä onkin :D Oikein vieroitusoireet :DDD
Millaisia vieroitusoireita koet ja miten (tai miltä) ne tuntuvat ?
Kiinnostaa... kirjoitti:
Millaisia vieroitusoireita koet ja miten (tai miltä) ne tuntuvat ?
Elimistö ei jaksa mitään kannabinoidi reseptorit tukossa. Vaikka tänään oli hellettä niin tunnin kävely oli raskasta ja ruumis on tukossa, kännykkäkin tuntuu raskaalta.
Ei yhtään vikkelä olo. Normaalisti olen osljon skarpimpi.
Ajatus ei kulje yhtään. Ap