Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hyvillä vai pahoilla mielin, jos saisit kuulla, että

Vierailija
04.06.2013 |

työpaikalla eräs kollega on aiemmin pitänyt sinua ammattitaidottomana, mutta ei ajattele enää niin? Muuttuisiko suhtautumisesi häneen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua jäis vaivaamaan. Meidän neuvolantätikin piti mua aluksi huonona äitinä(siis ennen kuin esikoinen oli syntynyt), kun olin niin nuori. Nyt kolmen lapsen jälkeen kehui kuinka hyviä vanhempia miehen kanssa ollaan. Hyvät välit on nykyään.

Vierailija
2/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2. Lisää mielipiteitä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä ristiriitaiset tunteet. Minulle kerran ihminen sanoi että olen ollut todella positiivinen yllätys, koska vaikutan siltä kuin olisin ihan hukassa oleva häröilijä mutta olenkin itse asiassa todella skarppi ja harvinaisen pystyvä.

On tietenkin kiva kuulla olevansa todella skarppi ja harvinaisen pystyvä, mutta ottaen huomioon etten missään vaiheessa tiennyt näyttäväni hukassa olevalta häröilijältä, päällimmäiseksi tunteeksi jäi ikävä fiilis tästä osuudesta. Olin itse nähnyt itseni koko ajan skarppina ja pystyvänä, joten ainoa uusi asia minulle tässä oli se miten huonosti olin aluksi onnistunut sen mielikuvan luomisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän