Olen kateellinen menestyneille ihmisille
Kommentit (13)
Ei kannata! Enemmin kuuntele tarkkaan mitä me kerrotaan ja yritä ottaa sieltä sellaisia asioita itsellesi joita pystyt myös itse parantamaan omassa elämässä. Jolloin mahdollisesti itse menestyt myös omassa elämässäsi.
Okei. Oletko pohtinut miksi menestys (mitä tarkoitatkaan sillä) tuottaa kateutta? Missä näet näitä menestyjiä: omassa lähiympäristössä tai suvussa vai esim. mediassa/somessa? Menestyjiin kiinnitetään enemmän huomiota kuin taviksiin, mutta ei ole mitään pahaa olla tavis.
Tekisit töitä sen eteen että menestyt.
Niin, mitäpä jos itsekin alkaisit tehdä jotain kehittääksesi itseäsi etkä vain tuhlaa taas yhtä päivää vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä jos itsekin alkaisit tehdä jotain kehittääksesi itseäsi etkä vain tuhlaa taas yhtä päivää vauvapalstalla?
No kun en osaa! Enkä opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä laiskamato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sanoa olevasi liian laiska? Oppiminen vaatii yleensä työtä kaikilta muiltakin.
Joidenki ihmisten elämäntehtävä nyt vaan on palvella niitä paremmin menestyneitä.
Tyydy siihen tai kuole nälkään.
Ap. Kokeile tehdä asuinyhteisössäsi jotakin yhteisön hyväksi. Aivan pientä. Poimi roskia kadulta, vie naapurin roskapussi, tarjoudu pieneksi hetkeksi hoitamaan jonkun lasta j.n.e. vähitellen huomaat olevasi tärkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kokeile tehdä asuinyhteisössäsi jotakin yhteisön hyväksi. Aivan pientä. Poimi roskia kadulta, vie naapurin roskapussi, tarjoudu pieneksi hetkeksi hoitamaan jonkun lasta j.n.e. vähitellen huomaat olevasi tärkeä ihminen.
Mitä roskapuhetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimimerkki "ammattivalittaja" palannut palstalle? Hänhän juttelu tuohon tapaan.
Kateus on sairaus ja tekee rumaksi.