Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies virtsasi kännissä sängyllemme

Kysyjä
19.07.2020 |

Onko avovaimon tehtävä pestä petivaatteet sijauspatjaa myöden, kun mies on kännissä virtsannut sängyllemme? Olen todella vihainen ja hämilläni miehen toiminnasta, sillä hän lupasi lopettaa alkoholin käytön, mutta nyt on siirtynyt juomaan salaa humalahakuisesti pari kertaa viikossa. Eilisen humalan tuloksena potki ja tönäsi seinää vasten sekä uhkaili minua ottamalla nyrkin esiin. Tänään ei puhu mitään enkä kyllä minä itsekkään, sillä odotan että mies tekisi jotain. Sen sijaan valtasi aamulla huoneemme ja tyttären lähtiessä lomailemaan on siirtynyt tyttären huoneeseen. Hänellä on varattu huomiseksi aika mennä juttelemaan päihdetyöntekijän kanssa (varannut tämän itse muutama päivä sitten).
Olenko täysin väärässä olla loukkaantunut ja vihainen? Onko väärin odottaa, että mies korjaa jälkensä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhden kerran kusemisesta kahlitset miehesi olemaan ahdistuneena ilman alkoholia? Olette sairaita ja teidät pitäis kaikki piestä sairaalakuntoon.

Vierailija
2/3 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kone kiinni ja siivoamaan tai kusen siihen uudestaan tänä iltana kun sinä makaat siinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluisi itse siivota jäljet. Miehen kuuluisi pyytää anteeksi huonoa käytöstään (uhlkailua ym).

Jos mies ei mene juttelemaan päihdetyöntekijälle niin lopettaisin suhteen. Jos yrittää tehdä asialle jotain oikeasti niin voisin katsoa ja toivoa vielä.

Itse saattaisin siirtyä tyttären sänkyyn nukkumaan jos se vapaana ja sanoisin miehelle että pesee teidän sänkynne. Todennäköisesti ei osaa eikä halua myöntää mitä teki joten toivoo että sinä siivoaisit sängyn.