Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä siskoton nainen saa kaason?

Vierailija
02.02.2025 |

Luin juuri häälehteä, jossa neuvottiin kaason valinnassa. Jutussa sanottiin, että jos kaasoksi valitsee ystävän, voi ystävä häiden jälkeen olla entinen ystävä. Oma sisko saattaa leppyä helpommin ja kestää morsiamen kiukuttelua paremmin. Miehen sisko ei kestä kiukuttelua yhtä hyvin, ja riita miehen siskon kanssa huonontaa myös morsiamen välejä mieheensä.

Eli jutussa tullaan siihen tulokseen, että ainoa oikea kaaso on morsiamen oma sisko. Entä siskottomat morsiamet? On paljon naisia, joilla ei ole siskoa. Perheissä on keskimäärin kaksi lasta, ja poikia syntyy enemmän, joten vähintään toinen lapsista on useimmiten poika. Siskottomuus on siis suuren osan kohtalo.

Mistä kaaso siskottomalle morsiamelle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. Mulla on kaksi siskoa, mutta kumpikaan heistä ei ollut mun kaaso. Miehen sisko sen sijaan oli yksi mun kolmesta kaasosta, väleissä ja ystäviä ollaan kaikkien kanssa edelleen.

Vierailija
2/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

J u m a l a u t a mistä on tehty ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan ystävä. En järjestänyt mitään mega häitä ja itse hoidin kaiken oikeastaan. En halunnut ystäville mitää turhaa stressiä. Pienet polttarit järkkäsivät, nekin oli omasta toiveesta hyvin pienellä budjetilla.

Vierailija
4/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät onnistuvat ihan helposti ilman kaasoa tai bestmania. 

Vierailija
5/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri kaasona. Ihan on oltu kavereita häiden jälkeenkin. Miksi ihmeessä ei oltaisi?

Vierailija
6/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no viinapalkalla pyydät jotain pultsariakkaa

Vierailija
7/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mistä sulhasenkin, eli lähimmästä V O K ista.

Vierailija
8/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi morsiamen pitäisi kiukutella? Outo tapa suhtautua, että haluaa kaasoksi sellaisen joka kestää huonoa kohtelua

Vierailija
9/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä siskoa ja naiskavereita liuta. Enkä tarvinnut kaasoa yhtään mihinkään.

Vierailija
10/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävän voi kaasoksi pyytää, ei vaan passaa kiukutella eikä käyttäytyä typerästi;)

Vierailija
11/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaasona mun bestis ja hän on mies. Stuerttina kymmenisen vuotta.

Ihastelin hänen taitoaan saada aikaiseksi ja järjestellä asioita. Meidän suhde vaan syveni, kun kaikki vaan järjesty, kunhan sain visioni suusta ulos. Hän toimitti, suoritti ja toi maaliin. Ikuisesti kiitollinen.

Vierailija
12/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tuo muka tyylikäs ratkaisu?

Vierailija
13/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko tuo muka tyylikäs ratkaisu?

About yhtä tyylikäs kun siskolleen tai ystävälleen kiukutteleminen

Vierailija
14/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko ja en katsoisi kiukuttelua, jos aikuinen ihminen kiukuttelee niin pitäkööt tunkkinsa oli sisko tai ei 

Vierailija
15/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävä ja sisko voi sanoa, jos kiukuttelua on. Häät on aikuisten juttu, ei kiukuttelevien kakaroiden.

Vierailija
16/16 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on niitä kun ei pääse koskaan häihin asti kun erotaan 7 vuoden avioliitoista ja kihloista. Ja niitä kun vauva tulossa pidetään häät ja erotaan vuoden päästä. Pitää olla asenne et pysytään yhdessä sitten. Tai ei jäädä kihloihin roikkumaan ikuisesti. Pitkät suhteet on erotessa vaikeita. Toiset haluaa pikahäät ja häämatkalta tullessa kertovat että heidät on vihitty. Meidän tuttaviisi on ollut sekä pikahäitä että pikaeroja kuin suuria häitä ja suuria eroja. Ja hautajaisia. Mutta vähemmän näitä kaasoja ja muuta eipä juuri rituaalia eikä polttareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän