Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
* Laskee 100 000 kg graniittipaaden hellävaroen hautakivitekstivalittajan päälle *
19.07.2020 |
Joskohan tuo rutkutus nyt vihdoin loppuisi.
Amor omnia vincit! Carpe diem!
Kommentit (4)
Jankuttajahan voisi tehdä iskävainaalle vaikka oman pyramidin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kivikissakiusaaja on narsisti, eikä lopeta koskaan.
Luuletko nää jankuttajat olevansa hauskoja vai onko tarkoituskin vaan ärsyttää? Varmaan jälkimmäistä. Parasta olisi kun kaikki vaan jättäisi huomiotta.
Alue: Aihe vapaa
*Kiittää ja jää odottamaan, loppuuko se jankutus*