Nutrilett kuuri alkoi!! Tsempatkaa!! =)
Eli tänään alkoi nutraus pitkän mietinnän jälkeen!
Olen ennenkin ollut tämäntapaisella kuurilla. Silloin join herbalife pirteloitä maitoon ja kaksi viikkoa pystyin olemaan, sit oli pakko lopettaa huonon voinnin vuoksi. En varmasti ollut ketoosissa kun olo oli koko ajan heikko ja nälkä vaivasi?
Nyt ostin nutrilett suklaapirtelöä paketin eli ihan pussikuuria olisi tarkoitus vetää. Maku oli hyvä eli siinä ei ongelmaa =) Veteen tein niin kuin pitikin!
Kuinka kauan kestää ketoosiin pääsy? Jännittää kuinka itsekurini kestää!! =/
Tai kestää jos ei nälkä ole tai heikko olo! Nälkää vastaan on aika turha taistella pidemmän päälle ja sitten kuuri loppuu ahmimiseen niin kuin viimeksi kävi herbalife kuurilla ollessa =(
Olen 30 vuotias nainen, 3 lapsen äiti. Pituutta löytyy 163cm ja painoa 76,2kg. Tavoitteesta sen verran että ainakin tuo 6 kiloa saisi lähteä pois! 65 kiloa olisi se lopullinen tavoite. Tottakai nainen aina haluaisi hoikempikin olla mutta tuo on minulle sellainen realistinen paino. Olen nyt hyvin lyhyessä ajassa lihonut 8 kiloa ja se harmittaa tosi paljon. Minulla on jojolaihduttajan vikaa että pussikuuri ei ehkä ole se fiksuin valinta mutta nyt on pakkoottaa totaalinen irtiotto syömiseen ja saada painonnousu pysähtymään!
Nyt kaipaan paljon tsemppiä ja olisi kiva kirjoitella jonkun jo nutraavan kanssa tai kuurin läpikäyneen =) Ja siis Teidän muidenkin jotka ovat jollain muulla pussikuurilla kuin nutrit.
Ajattelin tänne kuulumisia päivittää ja varmaan ekalla viikolla tulee puntarilla käytyä useammin ;) Jatkossa (jos tämä nyt jatkuu) pyrin käymään kerran viikossa vaa`alla.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 21:44"]
Tsemppia ap, mites on laihdutus sujunut?
Aloitin itse 4.6. ja olo on tosi hyvä. Samanlaisia kokemuksia kuin muillakin ketjun kirjoittajilla. On paljon helpompaa olla pelkillä pusseilla kuin syödä kevyemmin, mutta pakkohan sekin on opetella kuurin jälkeen.
Pudotin aiemmin 20 kg nutraamalla 10 viikossa. Millaisia tuloksia teillä muilla on ollut?
[/quote]
Huomaatko mitä kirjoitit..... ;) eli kaikki mitä nutraamalla lähtee niin tulee takas, onko järkee hei pussikuureilla itseänsä kiduttaa ??? Haloo....
Tsemppiä! Mä olen myös 3 lapsen äiti, joskin nuorempi kuin sinä. Tarkoitus olisi tässä imettäessä saada painoa laskemaan. Vihdoin sain pyöränkin, joten ei muuta kuin iltaisin lenkille, vauvalle valmiiksi pumpattu maitoa! :)
Opettele syömään kunnon ruokaa. Itsekurin avulla ei ole mahdollista laihtua pysyvästi.
Hei, tsemppiä sulle! Olen itse pudottanut pari vuotta sitten Nutrilettillä 16 kg.
Ketoosiin pääseminen kestää 3-4 päivää, ja sinä aikana voi olla välillä todella huonokin olo. Itselläni 2-3. päivä olivat helvettiä: päätä särki, paleli, kuvotti, tuntui että pyörryn. Verensokerit ja paineet menivät liian alas ilmeisesti. Särkyyn kannattaa suosiolla ottaa särkylääke jos tulee paha päänsärky. Ja ennen kaikkea muistaa että kun ketoosi kunnolla alkaa, oireet ja nälkä katoavat eikä enää ole niin vaikeaa. Kyllä ne 3-4 päviää kestää!
Minusta nutraus oli alkupäivien jälkeen erittäin helppoa. Kunhan vaan pysyi tiukkana eikä syönyt tosiaan YHTÄÄN mitään, mulla ainakin kaikki jopa sallittujen vihannesten pureskelu teki syömishimoa ja toki jos syö jotain runsaskalorisempaa, ketoosi katkeaa ja taas joutuu kärsimään sen jälkeen ketoosiin siirtymisen inhottavat vaiheet. Minä tosiaan söin 12 viikkoa pelkkää VLCD-suklaapirtelöä, eikä se minusta ollut kovin vaikeaa.
Kiitos tsempistä!! =)
Tiukkaa tekee jo ekana päivänä kun olo on heikko mutta kotona kun olen eikä tarvitse mitään raskasta tehdä niin jos tämän alun kestän ja ketoosin saavuttaisin!
Viime kesänä laihdutin ruokavaliolla sen 8 kiloa mutta takaisin tuli kun joulun mässääminen jäi päälle =( Kuten kirjoitin niin jojoilu on minulle tyypillistä ja nutraaminen varmaankin se vihoviimeinen konsti sen katkaisuun mutta pakko oli silti alkaa ;)
Minulla perusruokavalio suunnilleen kunnossa, laihdutin pari vuotta sitten 30 kiloa ja ne on pysyneet pois eli jotain kai oikeenkin teen? Nyt viime kesänä laihduin siis vielä tuohon -30 kilon päälle sen 8 kiloa jotka takaisin tuli, harmi kyllä. Paheeni on suklaa jota syön illalla ja paljon! Se on ollut syynä tähän lihomiseen ja viime viikkoina olen myös kasvattanut annoskokoja kun on niin ottanut päähän painonnousu! Fiksua ;) Mutta nyt tuli stoppi tai oikeastaan tällainen painonnousun pysäytys ja mietintätauko että kuinka tästä jatkuu!
Kävin lääkärissä tänään muista asioista ja mainitsin kuurista ja halusta oppia syömään pysyvästi oikein. Teki lähetteen ravitsemusterapeutille joten josko tämä tästä hyväksi vielä muuttuu!
AP
-900g ekan päivän saldo eli paino 75,3kg! Tästä on hyvä jatkaa =) Huomenna pakko vielä käydä vaa`alla tsekkaamassa tilanne mut jatkossa punnitus perjantaisin.
Eilen oli aika veto pois mut tsemppi silti kova! Kun nyt pystyis vetään tän kuurin kunnialla loppuun!!
Tsemppia ap, mites on laihdutus sujunut?
Aloitin itse 4.6. ja olo on tosi hyvä. Samanlaisia kokemuksia kuin muillakin ketjun kirjoittajilla. On paljon helpompaa olla pelkillä pusseilla kuin syödä kevyemmin, mutta pakkohan sekin on opetella kuurin jälkeen.
Pudotin aiemmin 20 kg nutraamalla 10 viikossa. Millaisia tuloksia teillä muilla on ollut?