Odotan jo innolla syksyä
Minusta kaikki vuodenajat ovat ihania, mutta nyt olen päässyt jo kiinni syksyn tunnelmaan. Odotan pimeneviä iltoja, sadesäitä, mukavaa oleskelua kotona.
Onko täällä muita syksyn odottajia, tulkaa fiilistelemään!
Kommentit (16)
Haista v**tu. Muuta jonnekin jossa on ikuinen vesisade ja kylmyys.
Se on sitten 9 kuukautta putkeen kurahousujen pukemisia, kuten viime "talvena". Voi tulla ikävä näitä kesäpäiviä.
Juu, tosi ihana katsella kun luonto kuolee ympäriltä ja ulos ei voi mennä ilman säänkestäviä varusteita. Mikä näitä aloittajan kaltaisia ihmisiä vaivaa?
Syksy on masentavaa aikaa. Keväästä ja kesästä nauttiminen on luonnollista, syksystä ei.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten 9 kuukautta putkeen kurahousujen pukemisia, kuten viime "talvena". Voi tulla ikävä näitä kesäpäiviä.
Ei tule. Goretexit päälle ja pihalle. Ihanan raikas ilma lenkkeilyyn.
”Mukavaa oleskelua kotona” eikö tässä nyt jumaliste saatu oleskella neljän seinän sisällä koko kevät?
Nope. Rakastan kesää, kun ulos voi lähteä seisävaatteissa eikä tarvitse kuin laittaa kengät jalkaan.
Taas näitä "mun vuodenaika on parempi kuin sun vuodenaika". Mitäpä jos antaisitte kaikkien pitää niistä vuodenajoista joista kukakin haluaa pitää ja kasvaisitte aikuiseksi?
On niin ihanan tunnelmallista hautoa itsemurhaa räntäsateita odotellen. ❤️
Syksy on ihanaa! Nyt on ollut just kivoja syyskelejä vielä monena vuonna. Aurinkoo, kirpakkaa, kunnollinen värikäs ruska, parhaat sienestyssäät..
Illalla voi laittaa ulos valoja niin ne näkyvätkin johonkin kun ei oo läpi yön valoisaa. On riittävään vilpoisaa ulkoilla, mutta ei maanista kesäajan tunnelmaa "nautitaan nyt kun vielä voi".
Mäkin ennustan et helteet on ohi jo, syksyinen tuulahdus käy ulkona!
Sama juttu ap:n kanssa. Rakastan syksyä, kaikkein paras vuodenaika!
Mä pidän lomat aina syksyllä. Saa nauttia syksystä pidempään, kun aloittaa reissun Lapista ja liikkuu sieltä etelämmäksi kelien mukana. Etelän puolen vuoden marraskuu on ihan eri asia kuin syksy...
Vierailija kirjoitti:
On niin ihanan tunnelmallista hautoa itsemurhaa räntäsateita odotellen. ❤️
Kevät on näiden itsemurhaajien suosituinta aikaa. Kun valoa tulee lisää, ihmiset alkaa liikkumaan ja iloitsemaan, masentunut kokee ulkopuolisuutta ja ahdistusta ja se on monelle liikaa. Syksy taas armahtaa, kun tulee pimää, sateista ja onnelliset ihmiset menevät luukkuihinsa. Saa olla onnellinen edes hetken.
Eikö tuollasta "syksyä" voi viettää milloin haluaa? Verhot kiinni ja jne.
Minusta sitä syksyä on sateineen ja kylmine ilmoineen suomen kesässä keskellä "kesääkin" ihan riittävästi ilman että pitää syksyä odottaa.
Voiko masentavampaa olla kun sateinen pilkkopimeä kylmä ilma.
Mä kanssa odotan , että syksy tulee!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3821488/ihanaa-syksy-tulee-syksy-syksy-…