Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran koululaisenne ovat tänäkesänä yksin/sisarensa kanssa kotona?

Vierailija
02.06.2013 |

Esim montako tuntia päivässä ja montako viikkoa vai koko kesän jos ei vanhemmilla lomaa? millä mielellä olette asian suhteen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.8 tuntia päivässä ja kuutisen viikkoa.Ihan hyvällä mielellä, eiköhän nuo pärjää.

Vierailija
2/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 päivää, keskimäärin 7 tuntia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään tunnin päivässä. Kyseessä 1 ja 3 luokkalaiset, rauhalliset tytöt.

Vierailija
4/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja lapset ovat?

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:41"]

n.8 tuntia päivässä ja kuutisen viikkoa.Ihan hyvällä mielellä, eiköhän nuo pärjää.

[/quote]

Vierailija
5/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tuntia. Olen kotona kesän- kuten kahdeksan edellistäkin kesää. :D

Talvet voi sitten tehdä niitä töitä. Mukavaa on lapsen kanssa olla koko kesä, rannalla käydä ja nukkua pitkään. Myös syys-ja talvilomat olen onnistunut olemaan kotona lapsen kanssa, eikä hoitojärjestelyjä ole tarvittu. Osasin hyvin ajoittaa opinnot ja työllistymisen lapsen saamisen jälkeen, joten olen sikäli onnekkaassa asemassa että perinteisiä äidin stressitekijöitä mulla ei ole ollut elämässäni lainkaan.

Suosittelen kaikille!

Vierailija
6/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesäkuun. Ja elokuusta pari viikkoa.

Normaalit työpäivät on mulla ja miehellä, eli matkoineen 10h. Paitsi, että mulla on vuorotyö, joten joinakin päivinä voi yksinolotunteja olla vaikka vaan 2.

Isot koululaiset, pärjäävät kyllä. Osaavat laittaa ruokaa, tai käydä ostamassa sitä.

Vierailija
7/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kesäkuussa kahdestaan 2 vkoa, elokuussa viikon. Ikää 11 ja 13.

Vierailija
8/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kahdestaan, meillä lomat peräkkäin kuten kaikki edellisetkin vuodet.

Vierailija
9/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesäkuun, puolet heinäkuusta

Vierailija
10/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia tunteja silloin tällöin, menevät ensi syksynä tokalle ja neloselle.

Vierailija
11/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon kesäkuun lopulla. Ihan tarkkaan ei vielä tiedetä. Mä oon yövuoroissa, eli oon kyllä päivisin kotona nukkumassa. Muksu menee puistoon päiviks, saa siellä ruoan ja on aikuisten valvonnassa. Lapsi ei oo moksiskaan, eikä tuleva muakaan kovasti harmita. Saa leikkiä kavereiden kanssa ja pitää hauskaa ennen loppukesän mummola- sun muita reissuja :D Niin ja kyseessä on tuleva 3-luokkalainen.

Vierailija
12/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollenkaan..olen sellainen pikkumainen äiti että haluan tietää missä mennään ja mitä lapset tekee. Maailma on muuttunut ja ýritän minimoida riskit ja tarjota turvallisen lapsuuden. Ei meillä koiriakaan jätetä yksin koko päiväksi saati lapsia.

Ihmettelen ihmisten huolettomuutta, ei huoleta..kyllä ne pärjää. Ei ymmärrys riitä siihen että mitä vaan voi sattua ja mennä vinoon.

Vierailija
13/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole pikkumainen mutta tiedän silti missä mennään ja mitä lapset tekee, vaikka lapset (isot koululaiset) ovatkin keskenään kotona 1,5 kk ennenkuin mun ja miehen kesäloma alkaa. Vaikka maailma on muuttunut niin ei "turvallisen lapsuuden tarjoaminen" minun mielestä tarkoita sitä että äidin pitää hengittää niskaan 24/7...mutta kukin tavallaan

Vierailija
14/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiria ei voi jättää päiväksi yksin?

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:35"]

Eipä ollenkaan..olen sellainen pikkumainen äiti että haluan tietää missä mennään ja mitä lapset tekee. Maailma on muuttunut ja ýritän minimoida riskit ja tarjota turvallisen lapsuuden. Ei meillä koiriakaan jätetä yksin koko päiväksi saati lapsia.

Ihmettelen ihmisten huolettomuutta, ei huoleta..kyllä ne pärjää. Ei ymmärrys riitä siihen että mitä vaan voi sattua ja mennä vinoon.

[/quote]

Vierailija
15/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne koiratkin hoidossa kun aikuiset ovat töissä? :D

Vierailija
16/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät, laittakaa lapset leireille. Siellä on tekemistä eikä taatusti pelailla pelejä , korkeintaan lautapelejä.

Vierailija
17/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena leirilla kolmannen päivän jälkeen soitin ja pyysin, että äiti hakee minut pois. Siellä kiusattiin ihan hirveästi! Mielummin olin yksin kotona.

Vierailija
18/18 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on metsässä nuotiopiiri......