Iltapalan aika! Mitä syöt?
Ei tartte kertoa että et syö iltapalaa. Mulla iso kulho suklaajätskiä, siihen dominokeksejä. Syön sen peiton alla omassa sängyssä katsellen netflixiä.
Kommentit (47)
Aion katsoa Kiinalaisen elokuvan Reset ja mietin pesisikö hampaat vai söisinkö vielä herneitä leffa eväinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no yleensä aterioiden skippaajat nimenomaan ovat niitä pulskia.
Mä syön tänään kesäruokaa iltapalaksi: halsterimuikkuja, salaattia ja leipää.
Iltapala ei ole mikään vakioateria. Vakioateriat ovat aamupala, lounas ja päivällinen. Väli- ja iltapala on aivan turhaa pupellusta.
Suklaata, jogurttia, leipää, vettä.
Kauraleipää jossa sulatejuustoa. Vesimelonia
Ap tänään söin Magnum white cocolate and cookies jäätelön ja suosittelen sitä sinulle.
Mielestäni se oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Paistettuja ahvenia ja olutta.
Itsekalastettuja vai kaupan tiskistä?
Vierailija kirjoitti:
Pakastepitsa on uunissa.
Eines p*skaa
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa Kiinalaisen elokuvan Reset ja mietin pesisikö hampaat vai söisinkö vielä herneitä leffa eväinä.
Kertooko se leffa koronasta??
yleensä syön päivällisen vasta kaheksan aikaan illalla niin ei tuu illasta nälkä.
jos tulee niin proteiinipatukka, jugurtti, riisipiirakka yms. eli jotain pientä ja nopeeta. en varaa iltapalaa kaappiin, vaan otan mitä sattuu olemaan.
Cambridge ateriankorvike pirtelö.
Vierailija kirjoitti:
Ap tänään söin Magnum white cocolate and cookies jäätelön ja suosittelen sitä sinulle.
Mielestäni se oli hyvää.
Minä meinasin ostaa sellaisen tänään, mutta mietin että millaista se jäätelö siellä sisällä on? Onko se pelkkää vaniljajäätelöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no yleensä aterioiden skippaajat nimenomaan ovat niitä pulskia.
Mä syön tänään kesäruokaa iltapalaksi: halsterimuikkuja, salaattia ja leipää.
Iltapala ei ole mikään vakioateria. Vakioateriat ovat aamupala, lounas ja päivällinen. Väli- ja iltapala on aivan turhaa pupellusta.
Oma ruokailurytmini on päivällinen, välipala ja illallinen. Vähän erilaiset ruokailurytmit meillä, joten turhaan turhauttelet.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Hotdog ja sidukka
Hirveitä juoppoja täällä. Tähän aikaan illalla noin monella iltapala juomana kaljaa tai siideriä. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko se leffa koronasta??
Kyseessä on toiminta/scifi elokuva
Meillä iltaruoka syödään sen verran myöhään ettei mitään iltapalaa syö muut kuin lapsi, jos enää hänkään. Näin lomalla syödään vasta n. kymmenen aikaan illalla iltaruoka. Arkena syödään n. seiskan aikaan illalla.
Aikuiset ei mielestäni tarvitse muutenkaan mitään "paloja". Oikea ruoka kerran-kaksi päivässä, riippuen päivän rasituksesta, riittää.
Pakastepitsa on uunissa.