Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leviääkö nuo Turkin mellakat turistikohteisiin?

Vierailija
02.06.2013 |

Selvännäkijät. Nyt pallot töihin.

Mietin matkaa Sideen, mutta tiedä häntä. Olenko vain hysteerinen av- mamma, kun hiukan mietityttää nyt vai pitäiskös vaan varata matka?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, leviää. Ja myös leviävät Suomeen, näin sanoo henget.

Vierailija
2/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että vaikka Turkissa mitä sattuis, turistikohteet säilyy ennallaan. Sen verran tärkeä elinkeino se siellä on.

Ja muutenkin veikkailisin että hulinat rauhottuu nyt kuin seinään ja puhkeavat sitten seuraavien vaalien aikaan moninkertaisina. En kyllä muista milloin ne vaalit sitten on. Ja nämä mielenosoittajathan on ihan tavallisia, poliittisesti valveutuneita ihmisiä, ei mitään äärihulluja.

Enemmän mä seurailisin tuota Syyrian tilannetta, se kun vaikuttaa aika raskaasti Turkin ulko- ja sisäpolitiikkaan. Ja tähän Syyrian tilanteeseen liittyy sissejä, jotka saattaa olla taipuvaisia pommi-iskuihin tai sellaisiin.

Mutta siis, toistan että mun kristallipallo sanoo että turistikohteet saa olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ihme porukkaa. joku pelkää ripulia, joku mellakoita. Jääkää kotiin suosiolla, jos pelottaa..

Vierailija
4/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mietityttää mahdolliset mellakat tai kohdemaan ulkopoliittiset asiat. Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa saattaa lapsensa mahdolliseen vaaraan.

Jos tälläinen ei edes pohdituta, niin sillä ihmisellä on huono suojeluvaisto tai ei ole tottunut ajattelemaan asioita monelta kantilta.

Kotiin ei tarvitse jäädä, vaan voi vaihtaa mietinnässä olevaa matkakohdetta. Onko sinulla nelonen oikeasti hyödyttävää ajatusta asiasta? Epäilen kyllä vahvasti, ettet osaa keskustella ja esittää rakentavia argumentteja.

Kiitti kristallipallot. Katsotaan, mitä teen. Voi vieläkin laittaa kommenttia

Vierailija
5/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä alanian lähellä konaklin kylässä ainakaan näy nuo mielenosoitukset millään tavalla. Just mietittiin että lähdetäänkö dolmuksella alaniaan.

Vierailija
6/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee maikkarin aamulähetyksessä aiheesta. Ja siinä mainittiin juurikin, että nämä turistikohteet. Itse en lähtisi tuonne. Tosin kerran ollut ja ei ollut mun paikka.

Vierailija
7/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti leviää turistikohteisiin, toivottavasti, vaikutukset olisivat vielä selvemmät kuin nyt!

Vierailija
8/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy seurailla tarkasti tätä tilannetta, meillä on parin viikon päästä lähtö Turkkiin, saas nähdä, mikä silloin on tilanne.

Vierailija
9/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenpä tietäis sen. Tulee mieleen Sri Lanka, jossa käytiin pitkää ja raakaa sisällissotaa samaan aikaan kun euroopalaiset turistit rentoutuivat kaikessa rauhassa muutaman sadan kilometrin päässä taisteluista.

Vierailija
10/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin alkavat riehua aurinkorannikolla kun sehän olisi kuin "kusisi omaan pesään"!
Turismista kuitenkin elävät.
Me olemme menossa huomenna Turkkiin ja ei yhtään pelota. Menemme Belekiin jossa on vain ranta täynnä isoja hotelleja ja ympärillä golf-kenttiä...ja belekin kylä on niin pieni ettei siellä nyt kovin isoa mellakkaa saa aikaiseksi.

Vierailija
11/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa yleisesti kuitenkin ymmärretään turismin päälle toisin kuin Egyptissä, jossa osa porukasta vastustaa sitä. Tietysti turismiin iskeminen on terroristeille oiva tapa horjuttaa hallitusta ja aiheuttaa kaaosta, kun kv-maine menee ja tulot ehtyy.

Me lähdemme Turkkiin parin viikon sisällä, kyttäilen juuri matkaa. Toisaalta toivon, että muita noi mellakat pelottaisi, niin saisin halvemmalla matkani.:)

Vierailija
12/18 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 09:37"]

Selvännäkijät. Nyt pallot töihin.

Mietin matkaa Sideen, mutta tiedä häntä. Olenko vain hysteerinen av- mamma, kun hiukan mietityttää nyt vai pitäiskös vaan varata matka?

[/quote]

Meinaatko saada pientä muslimikullia, eikö sitä lähempää löydy ja voit varata matkan johonkin sivistyneeseen maahan?

Vierailija
13/18 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutakun lähikebabiin, tai sitte jollekki kotimaiselle lapanen mulkkuun niin on yhtä karvanen

Vierailija
14/18 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään nostettu tämä minun aloitus.

Ei tee mieleni muslimikikulia, vaikka neitsyyteni nuorena sellaiselle menetin=)

Emme lähde lapsen kanssa Turkkiin, vaan matka varattu toisaalle.

Vierailija
15/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap minustakin on ihan hyvä ottaa kohteen tilanteesta selvää etukäteen

Itsellä on vähän omakin lehmä ojassa kun mieheni sattuu juuri olemaan Istanbulissa käymässä. Huoli ja pelko on ihan hirvittävä. Jos olisi turistikohteessa, en pelkäisi, ainakaan näin paljon.

-3

Vierailija
16/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 09:53"]

Mä luulen että vaikka Turkissa mitä sattuis, turistikohteet säilyy ennallaan. Sen verran tärkeä elinkeino se siellä on.

[/quote]

Eikö Egyptissä sitten muka ole? Sieltä lennätettin vuoden 2011 alussa konekaupalla turisteja takaisin Suomeen kun kansannousu alkoi.

Kannattaa lähteä tuollaisiin paikkoihin sillä mielellä, että käsky palata kotiin voi tulla milloin vaan.

Vierailija
17/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanyassa oli eilen tuhansien, ehkä jopa kymmenientuhansien ihmisten mielenosoitus, hyvin rauhallinen. Myös Marmariksessa on ollut mielenosoitus. On ihan kiinni pääministeristä ja poliisista, muuttuvatko nämä rauhalliset mielenosoitukset mellakoiksi.

Vierailija
18/18 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:07"]

Alanyassa oli eilen tuhansien, ehkä jopa kymmenientuhansien ihmisten mielenosoitus, hyvin rauhallinen. Myös Marmariksessa on ollut mielenosoitus. On ihan kiinni pääministeristä ja poliisista, muuttuvatko nämä rauhalliset mielenosoitukset mellakoiksi.

[/quote]

Sitä mä juuri tarkoitin, että hallitushan se Istanbulissakin muutti rauhanomaiset mielenosoitukset kaaokseksi. Tuntuis etteivät haluais kusta omaan nilkkaan suihkuttamalla kyynelkaasua turistien sekaan. Mutta toisaalta mistäpä sen tietää.

-3