Minkä takia tupakasta luopuminen on niin vaikeaa??? :'( (raskaus)
Tein eilen positiivisen raskaustestin enkä ole sen jälkeen polttanut tupakan tupakkaa (10v takana), minkä takia tämä vaan on nii vaikeaa??? On niin paha olla, ahdistaa, itkettää, vituttaa ja kaikkea samaan aikaan!!!
Kommentit (24)
Googlaapas se animaatio tuskissaan kiemurtelevasta sikiöstä äidin kohdussa, kun tämä vetää röökiä. Sen jälkeen ei taatusti tee enää mieli polttaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 16:06"]
Ei se tupakka muuten oo oikeesti hyvää. Mä huvikseni kokeilin sähkötupakkaa n. 1,5 vuotta sitten (en tupakkamakua). Sillä tiellä olen edelleen. Kerran vahingossa maistoin tavallista tupakkaa ja se oli tosi karseen makuista, vaikka ennen sähköröökiä tavallinen tupakka maistui hyvältä.
[/quote]
Minäkin kokeilin sähkötupakkaa pari kuukautta, meni aikaa ennenkuin totuin siihen höyryyn savun sijaan. Lopulta siirryin takaisin tupakkaan, lähinnä koska niiden nesteiden tilaamiseen meni hermot, kun tupakka-askin sai kioskilta samantien. Valitettavasti normista sähköön siirtyminen on saman addiktion ylläpitämistä, parempi on lopettaa kokonaan.
[/quote]Mä tilaan nesteitä parin kuukauden välein, en näe siinä mitään ongelmaa. Addiktio on kyllä, sen myönnän, mutta ehkä pikkasen vähemmän vaarallinen( ja paljon vähemmän muille haittaa aiheuttava), mitä tupakka.
Tähän ketjuun vastanneet kertokaapa haluaisitteko päästä tupakasta irti
A korvaavien tuotteiden (nikotiinivalmisteet, sähkötupakka) avulla
B noin vain sukkelaan vain lopettamalla tupakoinnin (ilman korvaavia tuotteita)?
Riittää vain joko a tai b. Ei selityksiä. Ei YHTÄÄN selitystä.
Varaudu sitten siihen että näet uniakin siitä että poltat. Itse näin monta kertaa raskausaikana unta että poltin punaista mallua (joo en ymmärrä miksi juuri sitä) ja herättyä oli hirveät omantunnon tuskat siitä unesta, ihan kuin olisin oikeasti polttanut!
Kyllä se siitä helpottaa vielä, usko pois. Keksit vain jotain tekemistä käsille. Täytä vaikka sanaristikkoa, saatpahan aivoillekin lisätyötä. =D
Ja ihan oikeasti se helpottaa vielä. Oli sitä itsellänikin ikävä, mutta enää ei. Tosin, kuten aiemmin jo kirjoitin, en voi ottaa pisaraakaan alkoholia nyt, koska muuten lankean taas tupakoimaan.. Sen verran itseäni tunnen että humalassa en osaa olla polttamatta.