Oudoin paikka jossa olet saanut orgasmin?
Kommentit (24)
Opiskeluaikana yliopiston labrassa, yliopiston taukotilassa ja yliopiston vessassa.
Metsässä ja autossa.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana yliopiston labrassa, yliopiston taukotilassa ja yliopiston vessassa.
Metsässä ja autossa.
Meillä on täällä runkkukunkku.
Polkupyöräilemässä kuoppaisella tiellä hirveässä pissahädässä. Meinasin kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsässä ja autossa.
Meillä on täällä runkkukunkku.
:D Osa noista on runkkuorgasmeja, osa panemalla saatuja.
Kyllä se oli hevoskoppi, ja se heilui! Ihmisiä vilisi ympärillä raviradalla.
Keskellä kirkasta päivää kaupungin keskustassa olin seisoin tyttöystäväni selän takana ja kädet kietoutuneena hänen ympäirllään. Hän keinutti pyllyään sepalsutani vasten kun hänellä oli korvalappustereot korvissaan. Taisin olla jotain 15 vuotta ja jäi epäselväksi huomasiko hän orgasmini. Naiset huom! Tunteeko se pakaroissa jos miehellä seisoo ja farkkujen läpi. Ihan normi kokoinen penis mulla.
Baari-illan jälkeen bussipysäkillä humalainen nainen pyysi minua vetämään käteeni kun hän halusi katsella. Tuumasta toimeen....pakkasta about 25 :(
Joskus yläasteella bussissa, kun oltiin yli viikon luokkaretkellä ulkomailla. Mulla oli peitto sylissä ja esitin nukkuvani.
Työpaikan vessassa, työpaikan neukkarin pöydällä, autossa kehätien liikenteen viuhessa ohi n 10 m päässä
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vessassa, työpaikan neukkarin pöydällä, autossa kehätien liikenteen viuhessa ohi n 10 m päässä
Himorunkkari
Turku.