Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman raskaustestistä

Vierailija
01.06.2013 |

Tein tänään Prisman pregnent-testin, ja siihen tuli kontrolliviivan lisäksi toinenkin viiva, ihan silmillä tihrustelematta erottui, MUTTA en ole varma että oliko punaista vai harmaata... Ei siis niin selvä kuitenkaan. Eli voiko, jos siinä ei ollut sitä punaista, se olla silti nega, vaikka tulikin testiajan sisällä? Olen siis ennenkin noita tehnyt, mutta ikinä ei ole moista tulosta tullut, siksi täältä kyselen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari päivää ja tee sitten uusi testi.

Vierailija
2/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sen nyt tajuan sanomattakin;) Mutta kun raskaus ei todellakaan ole toiveissa, niin haluaisin tietää tarviiko panikoida vai voinko olettaa että se luultavasti on nega, eli tarkoittaako vasta punainen viiva positiivista?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole varma onko siinä väriä itsekään, niin miten kukaan muu voisi tietää?

Jos raskaus ei ole toivottu meet varmaan aborttiin joten voit huoletta bilettää.

Abortin eteen et voi vkloppuna mitään tehdä, joten haet testin jo, kuset tikkuun ma-aamuna ja jos siinä on silloin väriä soitat lekuriin et haluut abortin.

Vierailija
4/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas... En kysynyt onko siinä väriä, vaan että onko harmaa viiva negatiivinenXD En myöskään puhunut aborteista tai biletyksistä; ne ovat omia fantasioitasi, eivät minun. Unohdin jo että AVlla keskitytään vittuiluun, ei vastaamiseen...

Vierailija
5/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas... En kysynyt onko siinä väriä, vaan että onko harmaa viiva negatiivinenXD En myöskään puhunut aborteista tai biletyksistä; ne ovat omia fantasioitasi, eivät minun. Unohdin jo että AVlla keskitytään vittuiluun, ei vastaamiseen...

Vierailija
6/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaikki haamut muuttuneet negaksi parissa päivässä. Ja ei sen puoleen niin on plussatkin vuotanut pois enemmin tai myöhemmin. Anteeksi huono päivä ja terveiset lapsettomuushoidoista.