Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy nainen joka pesisi minun jalat kun tulen raskaa työpäivän jälkeen kotiin

Vierailija
18.07.2020 |

Olisi ruoka valmiina, enne syömistä riisuisi sukkani ja pesisi jalkani.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä oman elämänsä geriatrisen hoidokkeja.

Vierailija
22/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka luulet olevasi , jeesus?

Tässä oikeaa vaimomatskua.

Kyllä, viisas ihminen yrittää löytää jonkun loogisen selityksen typerillekin ideoille.

Seuraavaksi voisi kysyä, miksi ap kuvittelee olevansa Jeesus ja löytyisikö oireyhtymään joku lääkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei vaan jaksa tehdä tällaista. Sängyssäkin moni on vaan lahnana odottamassa että mies hoitaa hommat.

On hyvä, että sinulla on sentään kavereita, muuten et tietäisi tätäkään.

Tai mulla saattaa olla vaan vertailupohjaa ni tiedän. 

Okei. Tiedät varmaan sitten paremmin kuin minä. Mun mielestä ajatus tuntuu mahdottoman oudolta (ja vähän provolta), mutta kaipa se on mahdollista. Hyvä jos sulla nykyään toimii paremmin - mutta pystytte varmaan jo juttelemaankin jos ootte jonkun aikaa olleet yhdessä?

Vierailija
24/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese orja itse jalkasi.

Vierailija
25/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät naisen jolla ei itselläänkin ole takana rankka työpäivä? Tuskin mistään, jollet sitten osta ulkomailta kotiorjaa vaimoksi.

Vierailija
26/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mistäpä löytyisi NAINEN, joka ANTAISI PESTÄ omat jalkansa?! Siis ensin vaikka ihan oikeasti, loppuviimeistely kielelläni ja sallisi sen, että yhtä aikaa vetäisen kätöseen. Kaikkia se tuntuu kutittavan. Ja niitä joita ei kutita, niin niillä onkin sitten niin paksu ja rosoinen jalkapohja, että tuo palvelus ei heitä kyllä edes kosketa.

Vierailija
27/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei vaan jaksa tehdä tällaista. Sängyssäkin moni on vaan lahnana odottamassa että mies hoitaa hommat.

Kukaan ei taida jaksaa olla seurassasi muutamaa viikkoa kauempaa.

Nykyinen olut nyt 3 vuotta. Ehkä sä vaan provosoidut täällä? 

"Nykyinen olut". Ei tainnut olla kirjotusvirhe?

Vierailija
28/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka luulet olevasi , jeesus?

Tässä oikeaa vaimomatskua.

Kyllä, viisas ihminen yrittää löytää jonkun loogisen selityksen typerillekin ideoille.

Seuraavaksi voisi kysyä, miksi ap kuvittelee olevansa Jeesus ja löytyisikö oireyhtymään joku lääkitys.

Itse asiassa ap etsii kumppanikseen Jeesusta (pesi opetuslasten jalat). Siinä on ukolla rima korkealla.

Vierailija
29/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira pesee mun töistä väsyneet jalat.

voi helvetin eläimeen sekaantuja, sinähän se et naista tarvikkaan..  paskiainen!

Vierailija
30/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mistäpä löytyisi NAINEN, joka ANTAISI PESTÄ omat jalkansa?! Siis ensin vaikka ihan oikeasti, loppuviimeistely kielelläni ja sallisi sen, että yhtä aikaa vetäisen kätöseen. Kaikkia se tuntuu kutittavan. Ja niitä joita ei kutita, niin niillä onkin sitten niin paksu ja rosoinen jalkapohja, että tuo palvelus ei heitä kyllä edes kosketa.

Maksullisista. Tai etsi toinen fetisisti.

Vierailija
31/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on malli:

Heppu hei:

Vierailija
32/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin kuulosta. 

Mies on eri tavalla rakennettu kuin nainen. Mies on myös aistiensa vietävissä. Mies on metsästäjä tyyppi, joka nauttii seikkailuista sekä vauhdista. Mies vaatii toimintaa ympärillensä. Mies ei juuri tyydy istumaan kiikkutuolissa, hän haluaa olla menossa ja tehdä jotakin. Mieskin kaipaa hellyyttä ja huomiota. Mies haluaa olla huolehtia hyvin siitä, mikä on hänelle tärkeää.

Vaimo sinun miehesi tarvitsee sitä hellyyttä, jota vain sinä voit antaa hänelle. Vaimo sinun miehesi on toiminnan mies, joten anna hänen olla perheesi pää. Vaimo joskus miehesi käyttäytyy kuin pässi, joka voimansa tunnossa sarvillansa puskee muita kumoon. Vaimo tämän tähden sinun tulee rakastaa miestäsi ja rukoilla hänen puolestansa. Jos miehessä on tätä pusku tautia, niin aina voit siitä sävyisyyden ja rakkauden Hengessä hänelle kauniisti huomauttaa, mitä Raamattu opettaa siitä kuinka miehen tulee rakastaa vaimoaan samoin kuin Kristus rakastaa seurakuntaa. Tämä sanominen kannattaa tehdä sitten vasta kun olet asian ensin rukouksessa valmistanut. Sävyisyys ja rakkaus on ”pässin” kesyttämisessä kaikkein viisain ja paras toimenpide.

Vaimo jos olet alamainen Jeesukselle Kristukselle, niin mikset olisi myös alamainen ”Prinssillesi” omalle rakkaalle aviomiehellesi. Vaimo, miehesi tarvitsee siis ”Prinssi kohtelun”, jossa tuoksuu Jumalan rakkauden hedelmä.

mies52v

Vierailija
33/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitelisi mirhalla ja kuivaisi sen hiuksiinsa.

Moro Jesse

Vierailija
34/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei taida jaksaa olla seurassasi muutamaa viikkoa kauempaa.

Nykyinen olut nyt 3 vuotta. Ehkä sä vaan provosoidut täällä? 

"Nykyinen olut". Ei tainnut olla kirjotusvirhe?

Heh... itse asiassa avasin just oluen. 

Vierailija
35/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan nainen jollet anna naiselle takaisin jotain todella hyödyllistä. Monet miehet eivät voi antaa minulle mitään mitä minulla ja olisi, enemmänkin elämän laatu huononee jos menisin kenenkään kanssa yhteen, miehistä ei vaan nyt ole mihinkään kuin vain ystäviksi tai palvelijoiksi hehehehe

Vierailija
36/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen etsinyt vastaanvanlaista miestä. 

Täällä ois. Olis ihana pestä naisen jalat ja antaa hierontaa rankan työpäivän jälkeen :) Palkkioksi nainen ehkä avaisi siveysvyöni lukon...

Vierailija
37/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on nykyään...nykynaisilta puuttuu juurikin tuollainen NÖYRYYS

Vierailija
38/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ois. Olis ihana pestä naisen jalat ja antaa hierontaa rankan työpäivän jälkeen :) Palkkioksi nainen ehkä avaisi siveysvyöni lukon...

Minä en ainoastaan pese vaimoni jalkoja vaan myös nuolen ja imen hänen pestyjä varpaitaan kulkien pitkin jalkavartta vähitellen reisiin jne.

Vierailija
39/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin mieheni kynnet varpaista ja sormista, kun tutustuimme. Ne olivat järkyttävän pitkät. Sen verran äijä hän on ettei moiseen ollut kiinnittänyt huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi