saako näistä myytävistä dna testeistä selville isän?
tarkoitan siis pakkausta joka lähetetään kotiin ja sitten takaisin näytteenoton jälkeen. voiko jotain muuta kautta selvittää isän?
Kommentit (14)
Saa, jos saat isäkandidaatin sylkinäytteen.
mutta jos löytyy sukulaisia tämän testin kautta ja sitten myös vanhemmat , onko se mahdollista? eli jos minulla on sisarpuolia ja he ovat myös tehneet saman dna testin niin eikö se löydy tuloksista?
Vierailija kirjoitti:
mutta jos löytyy sukulaisia tämän testin kautta ja sitten myös vanhemmat , onko se mahdollista? eli jos minulla on sisarpuolia ja he ovat myös tehneet saman dna testin niin eikö se löydy tuloksista?
Löytyy tietysti, jos ovat tehneet. Tai jos edes serkkuja löytyy, niin heistäkin varmaan paljon apua selvittämisessä.
Ei saa, isätestit ovat täysin erikseen. Lue testin sisällöstä testin nettisivuilta.
Mutta saa selville etnisen taustansa ja siitä voi päätellä jotain, jos se osoittaa taustan esim. ulkomaille ja tiedetty virallinen isä on suomalainen. Voi löytyä myös muita kaukaisempia sukulaisia, jos he ovat tehneet saman testin, mutta sen tarkempaa nämä testit eivät osoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy tietysti, jos ovat tehneet. Tai jos edes serkkuja löytyy, niin heistäkin varmaan paljon apua selvittämisessä.
ei se riitä isän selvitykseen kun se on minulta salattu. eivät siis kerro.
Minusta kaksi edellistä viestä on puppua. Näitä tekevät amerikkalaiset firmat joihin suomen ”salaamiset” eivät ulotu. Eli voinet löytää sieltä esim serkun, pikkuserkun, jopa sisaruksen. Tästä ei kuitenkaan ole takeita, heidän olisi myös pitänyt tilata testi tästä firmasta. Tästähän oli taannoin juttu hesarissakin, koita löytää se, netistä löytynee muutakin tietoa tällaisista tapauksista. Että mahdollista voi olla!!
eli jos sisaruspuoleni on tehnyt testin ja myös minä niin sillä lailla on mahdollista löytää isä? jos testi on tämä dna testi.
vai löytyykö tieto mahdollisesti synnytyssairaalasta? kun sieltä saa kellonajan miloin on syntynyt niin eikö sitten isän nimeä? kuinka kauan tietoja säilytetään?
Isän nimeä ei välttämättä löydy mistään, ellei äiti ole sitä ilmoittanut viranomaisille. Äidin ilmoitus voi olla myös väärä, hän on voinut nimetä väärän miehen isäksi.
jos haluaa selvittää että onko äitin aviomies lasten isä, niin eiköhän tuota varten löyty testejä. jos taas isä on täysin tuntematon, niin voihan sitä lähettää johonkin palveluun näytteen. jos hyvin käy, niin joku kaukainen serkku on samalla maantieteellisellä aluella tehnyt testin. saman firman dna testin.
Saahan niitä tilattua netistä. Sukulaisuus varmistuu jos on 98% samoja geenejä.
Vierailija kirjoitti:
eli jos sisaruspuoleni on tehnyt testin ja myös minä niin sillä lailla on mahdollista löytää isä? jos testi on tämä dna testi.
Kyllä, kuten edellä jo vastattu.
Ei isyytä saa selvittää. Ainakaan tällä palstalla.