Muita jotka käyvät pesulla vain likaisena?
Olen miettinyt näitä jotka käyvät joka päivä pesulla vaikka ovat puhtaita. Kumpaan ryhmään kuulutte? Miten peseydytte? Viikonloppuna en koskaan käy suihkussa ja olen todella likainen.
Kommentit (37)
Olin kerran naisen kanssa jolle ei ollut ongelma mennä sänkyyn peseytymättä. Oltiin kävelty lämpimänä päivänä koko päivä kaupungilla ja nainen ei käynyt suihkussa ennen sänkyyn menoa🤧 Kotoahan tuo on opittu. Naisen äiti ei varmaan lapsuuden kodissaan peseytynyt kuin lauantaina saunassa.
Tarkoitat varmaan, että muita jotka peseytyvät vasta kun itse huomaavat olevansa likaisia. Muut ovat haistaneet ja huomanneet likaisuutenne jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Alapää nyt pitää ainakin pestä päivittäin. Mikään ei ole inhottavampaa kun miehen housujen läpi tunkeva likaisen peniksen haju. Sellainen kun vielä istuu sun viereen bussissa..
Riittääkö että nainen pesee alapäänsä pelkällä vedellä?
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran naisen kanssa jolle ei ollut ongelma mennä sänkyyn peseytymättä. Oltiin kävelty lämpimänä päivänä koko päivä kaupungilla ja nainen ei käynyt suihkussa ennen sänkyyn menoa🤧 Kotoahan tuo on opittu. Naisen äiti ei varmaan lapsuuden kodissaan peseytynyt kuin lauantaina saunassa.
Äitini ei opettanut minua peseytymään ei pesemään hampaita lapsuudessa.
Kyllä mä liikun hikeen asti lähes joka päivä eli pakko käydä suihkussa. Hiuksia en tietenkään pese päivittäin shampoolla. Kasvot suorastaan alkaa kirvellä, jos ei käy pesulla hikiliikunnan jälkeen.
Eri asia olisi tietenkin, jos liikuntaa en harrastaisi. Varmaan kävisin suihkussa pari kertaa viikossa ja päivittäin tyyliin kainalot, alapää ja hampaat.
Nyt koronan aikaan, lomautuksella, normaalit rutiinit jääneet pikkuhiljaa. En käy pesulla päivittäin, juon liikaa viiniä ja syön liikaa. Jos/kun työt alkavat, on siinä hommaa alkaa taas noudattaa rutiineja. Olen nykyään kuin metsänpeikko. Onneksi asun yksin, kun en joka päivä edes viitsi hiuksiakaan harjata.🤯
Sissisuihkuun pitää ainakin päivittäin päästä, kaikki strategiset paikat jynssäämässä.
Käyn joka aamu suihkussa ja käytän puhtaita vaatteita, koska haluan olla puhdas ja siisti.
Mietin sekä itseäni että muita, koska minulla on piinallisen hyvä hajuaisti.
Lian tai pesemättömyyden haistaa - oikeasti.
Olenkin aina pitänyt naisia likaisempana sukupuolena.
Yhhhh.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä helteillä ei hikoile?
Vasta sitten +35 jälkeen voi tulla hiki, mutta +40 on ihan kivaa.
Ilmankos niin moni nainen haisee nykyään järkyttävästi hajuvesikombolle kaupassa.
Yyyyyyyäk.
Antakaa nyt neuvoja miten peseydytään oikealla tavalla ettei haise?
Joka päivä käyn suihkussa, hiukset pesen joka toinen päivä. Kyllä busseissa ja junissa näkee ja ennenkaikkea haistaa näitä tyyppejä jotka peseytyy kerran viikkoon 🤢 vaikkei omaan nokkaan haise, niin muut kyllä haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos niin moni nainen haisee nykyään järkyttävästi hajuvesikombolle kaupassa.
Yyyyyyyäk.
Hajuvesiä en käytä mutta hiukset pesen pelkällä vedellä ja vartalon kerran viikossa palasaippualla. Uskoisi sen riittävän.
Ihminen on aina jonkin verran likainen. Likaisuus on jatkumo eikä ole mitään yhtä pistettä jossa voidaan sanoa universaalisti nyt ihminen on tai ei ole likainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä helteillä ei hikoile?
Mä en aiemmin hikoillut juuri koskaan, vaikka muut hikoili ympärillä. Saunassakin muilla hiki virtasi, kun mulla vielä kuiva iho.
Muuttui, kun lihoin n.35 vuotiaana.
Eihän näin kuumalla edes tarvitse tehdä mitään kun hiki valuu ja tukka liimautuu kiinni. Miten joku voi olla käymättä pesulla 🤮