Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyvät pesulla vain likaisena?

Vierailija
18.07.2020 |

Olen miettinyt näitä jotka käyvät joka päivä pesulla vaikka ovat puhtaita. Kumpaan ryhmään kuulutte? Miten peseydytte? Viikonloppuna en koskaan käy suihkussa ja olen todella likainen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen on ihanaa. Parempaa kuin syöminen tai seksi.

Vierailija
2/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn noin kerran viikossa. En mielestäni ole käytännössä ikinä "likainen". En harrasta mitään liikuntaa tms. fyysistä, enkä muutenkaan hikoile kuin saunassa kovassa lämmössä. Lapsuudessanikin kävimme suihkussa vai lauantaisin saunan yhteydessä, niin aikuiset kuin lapset, ja kukaan ei ole koskaan haissut, ollut epäsiisti tms. Ei normaali ihminen "likaannu" ilman salitreenejä tai fyysistä työtä juurikaan. Päivittäinen suihkussakäynti on nykyajan ihmisen järjettömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Mä käyn noin kerran viikossa. En mielestäni ole käytännössä ikinä "likainen". En harrasta mitään liikuntaa tms. fyysistä, enkä muutenkaan hikoile kuin saunassa kovassa lämmössä. Lapsuudessanikin kävimme suihkussa vai lauantaisin saunan yhteydessä, niin aikuiset kuin lapset, ja kukaan ei ole koskaan haissut, ollut epäsiisti tms. Ei normaali ihminen "likaannu" ilman salitreenejä tai fyysistä työtä juurikaan. Päivittäinen suihkussakäynti on nykyajan ihmisen järjettömyys.

Lenkille ei voi lähteä kun on jo valmiiksi likainen ja hikinen ja jos käy suihkussa ennen urheilua niin urheilun jälkeen saa taas peseytyä. Likaisilla hiuksilla ei kehtaa lähteä mihinkään. Vaivalloista!

Vierailija
4/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näillä helteillä ei hikoile?

Vierailija
5/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä pesulle jos ei ole likainen? En minä mene, enkä millekään haise. Toki intiimihygieniasta huolehdin mutta aamuin illoin itsensä peseminen on täyttä huuhaata.

6/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuuma ja hikinen, niin ihan vaan huuhtelu suihkussa. Se ei ole mielestäni "pesu". Pesulla 2-3 viikossa.

Vierailija
7/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma ettet haise? Aika moni haisee pahalle, oletan etteivät itse haista sitä.

Vierailija
8/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähinnä painajaista tehdä töitä jatkuvasti hieltä haisevan ihmisen kanssa. Tuore hikikin on eri asia kuin päiviä vanha pesemättömyys.

Vierailija
9/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää nyt pitää ainakin pestä päivittäin. Mikään ei ole inhottavampaa kun miehen housujen läpi tunkeva likaisen peniksen haju. Sellainen kun vielä istuu sun viereen bussissa..

Vierailija
10/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset kaksi kertaa viikossa + vartalo. Muuten käyn pelkästään vartalo suihkussa 3 tai 4 kertaa viikossa kun liikun. Hiukset likastuvat nopeammin mitä enemmän niitä pesee koska hiuksen oma öljypohja kärsii ja silloin se rupeaa erittämään öljyä nopeammin minkä takia monet joutuvat noidan kierteeseen kun hiukset tuntuvat kokoajan likaisilta. minulla hiukset ovat aina oljyiset 3 pesemättömän päivän jälkeen.

Vierailija
11/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistossa töissä (insinööri).

Vaihdan usein vaatteita.

Pesen kädet, tukan ja hanurin.

Ajan parran, käyn parturissa 2kk välein.

Suihkussa käyn 1-2krt./ a.

Vierailija
12/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lähinnä painajaista tehdä töitä jatkuvasti hieltä haisevan ihmisen kanssa. Tuore hikikin on eri asia kuin päiviä vanha pesemättömyys.

"Käyn kerran viikossa suihkussa enkä hikoile tai haise" -ihmiset haisee vähintään sellaiselle eltaantuneelle talille tai sitten ihan vaan hielle. Ällöttävää.

Vierailija
13/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te suihkun välttelijät luulette, että ette haise. Olette turtuneet omaan lian hajuunne. Todellisuudessa piinaatte kanssaihmisiä pesemättömyydellänne ja löyhkällänne.

14/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Voi hirveä sitä palli- ja persehien hajua jos en peseytyisi päivittäin! Puhumattakaan kainalokärystä. Vaikka asuisin yksin metsässä, en luopuisi peseytymisestä.

Vierailija
15/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Hyi. 🤮😷

Vierailija
16/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä käy suihkussa kaksi kertaa päivässä tai joka päivä jos ei tarvi. Se on vähän vaihdellut, oon välillä käynyt joka toinen päivä, välillä joka kolmas. Hiuksia en ainakaan yleensä joka päivä pese mutta oon välillä käynyt myös niin suihkussa että en o silloin pessy hiuksia. Oon käyny aiemminkin ja nytkin yleensä enemmän kuin kerran viikossa suihkussa ja oon käyny viikonloppuisinkin. Mä en itse juurikaan hikoile mutta helteillä oon itsekin hikoillu ja on pitäny käydä enemmän suihkussa. Ei liian usein pidä käydä suihkussa kun se kuivattaa ihoa mutta mieluummin menee suihkuun ennen kuin iholla on joku kerros jota saa kunnolla hinkata. Ällöö. Kipeenä ei välttämättä käy niin usein suihkussa ja kerran olin niin kipee ja mä oksensinkin niin ei voinu pestä hampaita ja hampaisiin ja ihoon tuli silloin sellaista kerrostumaa ja se oli niin ällöö. Käsiä pesen monta kertaa päivässä. Jos laitan stringit niin ennen sitä käyn suihkussa. Kuukautisten aikaan verenvuoto voi olla todella runsasta niin mielelläni meen suihkuun.

Vierailija
17/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma ettet haise? Aika moni haisee pahalle, oletan etteivät itse haista sitä.

Näiden samojen tuoksujen perusteella kivikaudella naaraat tekivät urosvalintansa, pääsiköhän silloinkin parhaiten peseytynyt ja sen yhden kulmakarvansa suoraksi kammannut uros jatkoon?

Vierailija
18/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden samojen tuoksujen perusteella kivikaudella naaraat tekivät urosvalintansa, pääsiköhän silloinkin parhaiten peseytynyt ja sen yhden kulmakarvansa suoraksi kammannut uros jatkoon?

Nykyään raadon haju ei enää toimi.

Vierailija
19/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin en käy suihkussa pesemässä hiuksia ja vartaloa. Hampaat pesen ja kädet. Olen kotona joten seuralainen ei ainakaan ole sanonut että haisen kun kysyin.

Vierailija
20/37 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis.