Kehuin yhtä miestä baarissa komeaksi ja arvatkaa mitä hän vastasi?
"Joo". Tässä taas nähtiin suomalaisten miesten käytöstavat.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ahdistelijaraiskaaja siellä. Millä oikeudella ahdistelet miehiä?
Jättäkää miehet rauhaan, emme ole teidän seksiobjektejanne. Jos mies olisi ollut fiksu, olisi pyytänyt pokea heittämään aloittaja ulos.
Niin. On tämä nykymaailma surullinen. Kerran yksi mies heitettiin ulos baarista, kun oli kuulemma minua "ahdistellut" vai mikä lienee verbi olikaan. Kyse oli kuitenkin ihan normaalista jutustelusta enkä hänen seuraansa kokenut mitenkään häiritsevänä. Ilmeisesti riitti, että vanhempi mies lähestyi minua, eli nuorempaa naista. Tiedän tuon miehen ja sen, että hän on hyvin seurallinen ja puhelias humalassa. On kiertänyt maailmaa ja johtotehtävissä, joten yhtä sun toista tarinaa riittää.
En enää astu siihen baariin, jossa ihmisiä kohdellaan noin eri arvoisesti. Kyse on tasa-arvon periaatteesta. Säälittävää, jos ihminen ei saa enää heittää normaalia läppää sukupuolensa vuoksi. Minäkin tykkään jutella niitä näitä eikä minua ole koskaan heitetty sen vuoksi pihalle.
Kyllä aina sanon kiitos kun joku sanoo minua päin naamaa kauniiksi, mutta kun keskustelussa muidenkin läsnäollessa sanoo minua kauniiksi tai käyttää esimerkkinä hyvännäköisestä, ilman että se on tarkoitettu suoraan minulle kohteliaisuudeksi, menen täysin hämilleni.
Joo on aika epäkohtelias vastaus, vaikka ei olisi tippaakaan kiinnostunut.
Mua on viimeksi toinen mies kehunut komeaksi. En tiedä, onko hänen lisäkseen kukaan muu noin sanonut. Häntä koitti iskeä eräs vanhempi todella humalainen nainen ja koitti kai kääntää sen huomion muhun. Kehuttiin sitten toisiamme kilpaa. Onneksi olen niin ruma, ettei onnistunut.
Kohteliaita oltiin kuitenkin tälle naiselle.
Baarissa ei kannata kenenkään sanomisia ottaa tosissaan. Lisää olutta huiviin vaan, jos jonkun jutut kirpaisi. Kyllä se siitä. Tai parempi on vaan lähteä kotiin. Loppujen lopuksi baarissa istuminen on aika syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön arvostelu on mielestäni rumaa käytöstä.
Mikä ihmeen arvostelu? "Olet komea" on lisäksi aivan eri asia kuin "Olet kuuma" tms, missä on seksuaalissävytteinen vivahde. "Komea" on vain ja ainoastaan kehu, mistä kukaan tervejärkinen ei loukkaannu.
Mun vinkkelistä taas tuollainen "olet kuuma" taas on parempi, koska siihen liittyy se seksuaalisuus. Se on enemmän kuin pelkkä ulkonäön arvostelu.
Kehua voi sitten myöhemmin. "olitpa hyvä". Komea/kaunis on arvostelua, ei kehumista.
Eihän tämä tietty ole enää sallittua, mutta näin mä toimin ja jatkan näin. Eikä yksikään mies ole vielä laittanut vastaan.
Ihan hyvin vastattu. Saitko munaa siltä?
Tottunut kuulemaan kehuja siiderivalailta ja vastaus on tyhjentävä.
Ja kun mies kehuu naista kauniiksi, joutuu mies somepäivityksiin ahdistelijana ja kiljutaan metoota.
Naisten kahdet rattaat
Vierailija kirjoitti:
Tottunut kuulemaan kehuja siiderivalailta ja vastaus on tyhjentävä.
Toivotti nätisti helvettiin siitä, koska tietää että ap ja muut vastaavat itsestään liikoja luulevat tankit saavat poikkeuksetta raivokohtauksen
Sellainen ahdistelijaraiskaaja siellä. Millä oikeudella ahdistelet miehiä?
Jättäkää miehet rauhaan, emme ole teidän seksiobjektejanne. Jos mies olisi ollut fiksu, olisi pyytänyt pokea heittämään aloittaja ulos.