Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kummasti olis vientiä 40 v. pyöreälle naiselle

Vierailija
18.07.2020 |

Kävin viikko sitten pitkästä aikaa viihteellä. En jaksanut kummasti panostaa ulkomuotooni, pitkät hiukseni kiharsin, mutta normimeikillä ja suht tavallisilla vaatteilla (ei siis mitään paljastavaa, farkut ja löysä tunika) olin liikkeellä. En tanssinut enkä pitänyt itsestäni meteliä, hymyilin kyllä ja ystävien kanssa viihdyttiin pöydän ääressä.

Kolme suunnilleen ikäistäni miestä kävi kuitenkin yrittämässä. Yks oli ihan kivannäkönen ja selkeästi urheilullinen, mutta aloitti miltei samantien takamuksen lääppimisen, joten en jatkanut jutustelua.

Toinen ei ollut erityisen komea, mutta kuitenkin siisti ja tavallisen näköinen, hän oli kyllä fiksu, jutusteli mukavasti niitä näitä musiikista, pihatöistä, harrastuksistaan yms ja kyseli vastaavia asioita minultakin. Hienovaraisesti tiedusteltuaan ja kuultuaan että olen varattu, perääntyi, mutta senkin teki kohteliaasti, jutteli siinä vielä tovin ja poistui sitten toivotellen hyvää illanjatkoa. Pisteet hänelle, fiksu, miellyttävä mies!

Kolmas oli jonkinsortin hevari, aika tuhdissa humalassa, baaritiskillä tuli iloisesti höpöttelemään ja äityi halaamaankin, mutta sitten toivotelin itse hänelle hyvät illanjatkot ja hän toivotti samoin minulle.

Joo että semmosta. Ei tarvi olla laiha, nuori eikä epätoivoisen näköinen, että seuraa löytäis jos haluais.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyöristynyt ja 15 kg on liikaa painoa, ihan nätti edelleen kuitenkin kasvoista. Ikää vähän yli 40v, miehet ei edes vilkaise. 15v ja 15 kg sitten sai häätää miehiä kimpustaan... kaukana on ne ajat, todella kaukana.

Totta, maailma on mennyt aika sairaaksi viimeisen 15v aikana. 

Vierailija
22/25 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jonkun miehen fantasia siitä, kuinka "naisilla on niin helppoa". Ei nimittäin pidä moinen kokemus paikkaansa useimpien edes normaalipainoisten ja nättien naisten kohdalla.

Miehenä pidän aika erikoisena sitä jos naisen egoa buustaa känninen lääppiminen ja pildenkerjuu baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyöristynyt ja 15 kg on liikaa painoa, ihan nätti edelleen kuitenkin kasvoista. Ikää vähän yli 40v, miehet ei edes vilkaise. 15v ja 15 kg sitten sai häätää miehiä kimpustaan... kaukana on ne ajat, todella kaukana.

Totta, maailma on mennyt aika sairaaksi viimeisen 15v aikana. 

Niinpä. 15 vuotta sitten naisilla oli 15 kiloa vähemmän painoa.

Vierailija
24/25 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHOOOOOK!!!! Eiku...

Työskentelen perheoikeudellisiin asioihin erikoistuneessa lakitoimistossa sihteerinä. Suurin osa asiakkaista on ihan tavallisen näköisiä. Ei tarvitse olla nuori malli päästäkseen suhteeseen.

Vierailija
25/25 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jonkun miehen fantasia siitä, kuinka "naisilla on niin helppoa". Ei nimittäin pidä moinen kokemus paikkaansa useimpien edes normaalipainoisten ja nättien naisten kohdalla.

Miehenä pidän aika erikoisena sitä jos naisen egoa buustaa känninen lääppiminen ja pildenkerjuu baarissa.

Sama.

Voin ymmärtää jos mies saa buustia itsetunnolle kännisestä lääppimisestä, koska miehiä (pl. komeimmat)  lähestytään puhtaasti seksuaalisessa mielessä niin harvoin.

Mutta että nainen?

Itsellä on naispuolisia ystäviä laidasta laitaan, siis kirjaimellisesti missistä ja fitnessmallista yksinäisiin tapauksiin jota kärsivät kroonisista sairauksista. Kaikkia lähestytään. Usein se ero on lähinnä niiden lähestymisten ja lähestyjien laadussa, joko lähestyjät ovat ei niitä komeimpia tai sitten kännisiä lääppijöitä.

Jos olisin itse nainen, itsetuntomielesä en laittaisi sitten mitään arvoa seuraaville:

- pildenkerjääjät

- kovassa kännissä olevat lähestyjät, riippumatta missä mielessä lähestyvät

- Tinder-matchit

- seksisuhteen hakijat

Noita saa nainen kuin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme