Pidätkö farkkusortseja kesäisin? lisäkysymyksiä..
Minkä pituisia, löysiä vai tiukkoja, väri?
Ikäsi ja millainen yläosa on farkkusortseihin yleensä yhdistämäsi yläosa? entäpä kengät?
Ja vielä; säärtesi "kunto", onko suonikohjuja, selluliittiä, jalan paksuus muuta kuin "mehupilli", värinä raadon valkoinen vai suklaanruskea vai jotakin siltä väliltä?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 11:59"]
Käytän. Sellaisia "mikropituisia", eli peppu peittyy hyvin ja osa yläreidestä. Yläosa voi olla mitä vain: vaikkapa myötäilevä toppi tai t-paita tai sitten tunikamallinen toppi.
Koska sääreni kaipaavat pituutta käytän kiilakorkoisia sandaaleja (siistit ja maltilliset). Jalkani ovat kapeahkot, mutta reisissä on silti selluliittiä ympäriinsä :( Olen monilla paaaljon paksummilla nähnyt sileämpiä läskireisiä. Jalkani ovat sentään jo hieman ruskettuneet. Ei ole suonikohjuja.
[/quote]
Käytätkö sä siis mikroshortsien kanssa tunikaa? Eihän ne shortsit näy sillon ollenkaan, ja näytät siltä, kun jotain olis unohtunut...
Käytän vanhoja ylisuuria shortseja, joten lahkeet ovat vähän liian leveät. Lisäosana käytän erillaisia toppeja, viileällä ilmalla myös hupparia.
Jalat ovat laihtuneet lyhyessä ajassa melko paljon, joten toisessa sääressä on yhdessä kohtaa muutama ns. raskausarpi. Lisäksi on muutama arpi, joita olen repinyt aika-ajoin joten eivät ole päässeet parantumaan kunnolla. Suonikohjuja ei ole. Jalkojen paksuus on n. keskivertoa, pohkeet hieman keskivertoa ohuemmat, mutta eivät missimäisen laihat.
Ikäni on 27-v.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 11:59"]
Käytän. Sellaisia "mikropituisia", eli peppu peittyy hyvin ja osa yläreidestä. Yläosa voi olla mitä vain: vaikkapa myötäilevä toppi tai t-paita tai sitten tunikamallinen toppi.
Koska sääreni kaipaavat pituutta käytän kiilakorkoisia sandaaleja (siistit ja maltilliset). Jalkani ovat kapeahkot, mutta reisissä on silti selluliittiä ympäriinsä :( Olen monilla paaaljon paksummilla nähnyt sileämpiä läskireisiä. Jalkani ovat sentään jo hieman ruskettuneet. Ei ole suonikohjuja.
[/quote]
Käytätkö sä siis mikroshortsien kanssa tunikaa? Eihän ne shortsit näy sillon ollenkaan, ja näytät siltä, kun jotain olis unohtunut...
[/quote]
Silleen, että ehkä sentti näkyy shortseja.
5 lasta, ei suonikohjuja. Reidessä ja pohkeessa näkyy lihaksen muoto. Ei ole hoikka tai pillijalka.
Käytän värikkäitä shortseja, en enää juurikaan farkkushortseja. Sellaisia käytin nuorena varmaan liikaa. ;)
Leggingsien läpi paistaa lihaksen muoto niin itse käytän niitä tunikan kanssa. En laita tunikan kanssa itse shortsia.
Tykkään ihoa myötäilevästä vaatetuksesta. Housut myös mieluiten kapeana.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 11:41"]
Minkä pituisia, löysiä vai tiukkoja, väri?
Ikäsi ja millainen yläosa on farkkusortseihin yleensä yhdistämäsi yläosa? entäpä kengät?
Ja vielä; säärtesi "kunto", onko suonikohjuja, selluliittiä, jalan paksuus muuta kuin "mehupilli", värinä raadon valkoinen vai suklaanruskea vai jotakin siltä väliltä?
[/quote]
Käytän sekä lyhyitä että katkaistuja sortseja. Yläosa yleensä toppi tai t-paita. Kengat Canvas-tyyppiset tai sandaalit. Säärten kunto hyvä, liikun paljon. Ei ainuttakaan suonikohjua vaikka 4 lasta tehtynä ja ikääkin jo 44 v. Värinä jotakin kalpean ja suklaanruskean väliltä, ihoni on tummahko, mulla on tummat hiukset ja rusketun helposti. Koska olen juossut jo pitkään lenkkejä lyhyissä housuissa, sääret on ruskettuneet kiitettävästi.