Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja vauva

Vierailija
18.07.2020 |

Meillä on 4kk ikäinen lapsi joka nukkuu vielä vieressä yöt, ihan sen takia kun imetys ja nukkuminen on helpompaa niin. No, kuulemma on väärin vielä tossa iässä nukuttaa vanhempien sänkyyn, että lapsi on vaan läheisriippuvainen ja ei koskaan tuu oppimaan omaan sänkyyn. Ite nukun myös paremmin kun lapsi on siinä vieressä. Kertokaa teenkö väärin? Kokoajan kyseenalaistetaan mun tekemisiä vauvan kanssa, millon en perunaa syötä ja millon en nukuta vaunuihin jne. Alan jo epäilee omia tekemisiä äitinä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät mikä on parasta.

Älä välitä muiden kommenteista.

Ja sano oma mielipiteesi takaisin, sulla on oikeus siihen.

Jos et aseta rajoja niin jossain kohtaa pimahtaa täysillä .

Vierailija
2/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa anopin länkyttää. Teet kuten parhaaksi näet. Kyllä ne lapset ihan itse haluaa omaan sänkyyn jossain vaiheessa ja eipä sekään ole mahdotonta, että itse opetat omaan sänkyyn, kun haluat. Nämä tyypit on ihan outoja, jotka ajattelee, että jo heti vauvana pitäisi olla jo sitä ja tätä tai muuten ei koskaan opi. Mihin tuollainen ajatus perustuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meillä lapset on nukkuneet perhepedissä pitkälti yli vuoden ikään, yöimettänytkin olen ihan niin kauan kuin se on lapselle ja itselle tuntunut sopivalta. Lapset eivät myöskään ole nukkuneet päiväunia ulkona vaunuissa kuin vain silloin, kun olen itse voinut istua vieressä, koska meidän piha ei siihen sovellu muuten ja parveketta ei ole. Älä epäile itseäsi, toki kannattaa miettiä omalta kannalta miten asiat on parasta tehdä, mutta toisten asia ei ole sitä arvostella, ei anopinkaan. Hän vaikuttaa jokseenkin rajattomalta. Jos anopin toiminta on noin häiritsevää, voi olla hyvä alkaa vetää rajoja mieluummin jo varhain kuin liian myöhään, jolloin on jo tottunut päsmäröimään lasta koskevissa asioissa. Tsemppiä, olet lapsellesi paras mahdollinen äiti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme