Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko julma ystävättärelle?

Speedwell
18.07.2020 |

Olen tuntenut ko.ystävättäreni n 30 vuotta. Olen häntä 20v.vanhempi. Viime vuosina hän on ollut vaikeahko. Ei vastaa puhelimeen, ei lue tekstareita ja unohtaa sovittuja asioita. Olen huomauttanut siitä sen verran, että olisi kohteliasta ja huomaavaista ilmoittaa soittamalla, ettei suunnitellusta tulekaan mitään, mutta ei. Tällä viikolla taas meni yksi iltapäivä hukkaan, kun odottelin tapaamista, jonka piti tapahtua. Ajankohtaa ei voinut määrittää, koska se oli
kiinni autokyydistä sekä kolmannesta henkilöstä. Sitten kun
'ystävätär' soitti myöhemmin parin päivän kuluttua, sanoi: 'laiska päivä' kun sanoin että olisin voinut lähteä vaikka ulkoilemaan, sen sijaan että turhaan odotin häntä. Olen blokannut hänet puhelimessani.
Olen todella kyllästynyt tähän moukkamaiseen käytökseen.
Hän on päälle 50 v, eli luulisi olevan jo jonkunlaista huomaavaisuutta kertynyt olemukseen. Olenko täysin väärässä kun haluan pitää hänet poissa elämästäni, olen todella loukkaantunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ystäväsi olla masentunut, mietin. Ehkei hän tällä hetkellä kykene parempaan. Oletko kysynyt miten hän voi?

Vierailija
2/4 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla näkemättä, ikäihmisenä voit saada koronasta kuoleman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkymppiset eivät ilmaise itseään tai kirjoita kuten ap. 

Huono provo.

Vierailija
4/4 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti epäilen että hän ei voi ihan hyvin, esim. burn out, masennus mutta myös erilaiset riippuvuussairaudet voivat aiheuttaa tuollaista käyttäytymistä. Unohtamatta vaihdevuosiakaan. Mutta jollei sinulle kerrota syytä, ei kannata mitään "lievennyksiä" tehdä oletuksiin perustuen

Sinulla on oikeus tehdä rajat selviksi ja äärimmäisenä muotona sulkea hänet elämästäsi, ei se ole julmaa vaan vain sitä että pidät puolesi

Päätit mitä tahansa, älä vastedes suostu noin epämääräisiä tapaamisaikoihin vaan kerro millä aikavälillä sinulle käy tapaaminen ja milloin "on muuta". Syytä ei tarvitse eritellä, otat vain päiväsi haltuun ja käytät aikasi oman valinnan mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan