DNA:lla ongelmia liittymien kanssa ?
Haviää puhelin kokonaan 3G:stä ja sitten ei pysty soittamaan minnekkään, eikä vastaanottamaan puheluita. Onko muilla ollut samoja ongelmia. Meillä alkoivat nämä ongelmat eilen kummankin puhelimella sama juttu..
Kommentit (8)
Ei ole meillä DNA:n liittymissä ongelmia, mutta tuo teidän ongelma korjaantuu puheluiden osalta niin, että valitset Asetukset -> verkko -> (tässä lukee nyt kaksitoimisuus tai 3g) vaihda GSM:ksi. Silloin pystyy ainakin soittamaan ja vastaamaan vaikka 3G olisi nurin.
Miten tämmöistä ongelmaa ei ole ennen ilmaantunut ? Kyllähän tuo 3G välillä etsii kenttää (pallo vaan pyörii) ja silti on voinut soittaa normaalisti. Nyt sitten aivan yllättäen eilen alkoi nämä ongelmat.. NIin ja voiko tuo 3G kadota jos on ulkona ja varmasti sellaisella paikalla missä 3G on aina toiminut ja asumme helsingissä. Outoa sanon minä. Tosiaan kun yrittää soittaa ei lähde edes hälyttämään tai miteen muutakaan pysyy vaan mykkänä..
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:31"]
Miten tämmöistä ongelmaa ei ole ennen ilmaantunut ? Kyllähän tuo 3G välillä etsii kenttää (pallo vaan pyörii) ja silti on voinut soittaa normaalisti. Nyt sitten aivan yllättäen eilen alkoi nämä ongelmat.. NIin ja voiko tuo 3G kadota jos on ulkona ja varmasti sellaisella paikalla missä 3G on aina toiminut ja asumme helsingissä. Outoa sanon minä. Tosiaan kun yrittää soittaa ei lähde edes hälyttämään tai miteen muutakaan pysyy vaan mykkänä..
[/quote]
Mulla oli eilen samaa puheluiden kanssa. Luulin tosin että iPhone temppuilee, ehkä johtui dna:sta.
Meillä on miehen kanssa myös iPhonet 4S. Eilen minulla alkoi temppuilu noin klo 13 iltäpäivällä ja kesti ehkä 20 min, silloin puhelimen uudelleen käynnistäminen auttoi, tai sitten oli vain tuuria että alkoi toimimaan tuon jälkeen. Illalla noin klo 21 mies sanoin minulle facebookin kautta (olin töissä), että minulle ei voi soittaa hän sai kuitenkin soitettua muille.. ajattelin että minun puhelin temppuilee. Tänään noin tunti sitten mies huomasi, ettei voi soittaa puhelimellaan ja hänelle ei pystynyt soittamaan.. Minun puhelin toimin, meni 5 min ja ei taas toiminut.. ja jatkuu edelleen... Kyllä nyt taitaa olla vaan DNA:ssa vika. Tuskin nyt yhtäkkiä 3 eri iPhonea sanoo sopimuksensa irti samaan aikaan.
Äsken oli 3G:ssä, muttei yhtään kenttää.. Yhtäkkiä se 3G:kin katosi. Kokelin soittaa onnistuin, olin lähettämässä viestiä ja ei onnistu, puhelin katoaa verkosta jatkuvasti !
Mulla katosi DNA verkko yhtäkkiä (sunnuntai klo 11.10. Näyttöön tuli vain ilmoitus, että ei verkkoa ja valikko, joka pyytää antamaan SIM-kortin PIN-luvun? Outo juttu. Normaalisti verkko vain katoaa eikä ilmoita mitään sen kummempaa. Onneksi sitä ei tapahdu ihan alinomaa. Silti raivostuttavaa, kun sama äkillinen katoaminen on tapahtunut ennenkin???
Ongelmat jatkuvat edelleen, nyt kolmas päivä menossa jo.. Ja nämä ongelmat ovat siis aina päivällä.. esim. eilen illalla ja yöllä ei ollut mitään ongelmia