olen ihastunut kolmeen työkaveriin samanaikaisesti
Kommentit (17)
Mikä miehillä on noissa työkavereissa? Aina ihastutaan heti kun joku silmää tekevä tulee samalle työmaalle.
Vierailija kirjoitti:
No haluatko seurustella tämän yhden kanssa vai edetä muiden kanssa?
Niin... En tiedä näiden kahden muun luonteen ja elämistapojen koukeroita, joten sen saisi selville vain lähestymällä. Kolmen työkaverin "pyörittäminen" samanaikaisesti ei vaan taida olla hirveän järkevää.
Niin ei taida. Onko nykyisessä sitten jotain vikaa, tekisi mieli vaihtaa vai?
Nykyisen kanssa on havaittavissa tiettyjä piirteitä, joista en osaa sanoa jäävätkö ne häiritsemään vai opinko vain ymmärtämään. Mielestäni ei kuitenkaan riittävä syy katkaista puoleltani suhdetta.
Nämä kaksi muuta ihastusta ei siltikään mihinkään karkaa ajatuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen kanssa on havaittavissa tiettyjä piirteitä, joista en osaa sanoa jäävätkö ne häiritsemään vai opinko vain ymmärtämään. Mielestäni ei kuitenkaan riittävä syy katkaista puoleltani suhdetta.
Nämä kaksi muuta ihastusta ei siltikään mihinkään karkaa ajatuksistani.
Kuinka kauan olet seurustellut nykyisen kanssa, ja oletko puhunut näistä ajatuksista hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehillä on noissa työkavereissa? Aina ihastutaan heti kun joku silmää tekevä tulee samalle työmaalle.
Eivätkö naiset sitten koskaan ihastu työkavereihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on näköjään sarjaihastujia. ☹️ Aina haikailemassa muita.
Jaa, että kaikkiko miehet? Minä ainakin olen ihastunut vain yhteen työpaikan naiseen. Ollut jo pitkään 🙄
Ehkä olen sitten erikoinen nainen, mutta ihastun miehiin työpaikallani jatkuvasti. Olen parisuhteessa, mutta ei haittaa. Vaihdan työpaikkaakin suht usein että saan ihastua uusiin tyyppeihin. Ihanaa!!!
Anna kaikille pimppaa, peppua ja suikkia.