Voiko mielestäsi rippijuhlissa tarjota
kalavoileipäkakkua pelkästään, siis tarkoitan ettei voileipäkakkuja ole muulla täytteellä, ja sitten lisäksi pikkupitsoja esim jauheliha- tai kinkkutäytteellä?
Onko hassua?
kasvissyöjiä ei ole tulossa juhliin.
Kommentit (19)
Jos tunnet vieraasi ja tiedät, että kukaan ei ole kalalle allerginen, niin minusta hyvin voi tehdä noin. Ja jos yhdellä on joku rajoitus, riittänee, että jotain syötävää on hänellekin, vaikka ei voisi kaikkea syödä.
Voi tietenkin. Pääasia että löytyy jotain kala-allergikoillekin, tai niille jotka ei kalasta välitä. Ja sullahan löytyy eli ihan hyvä mielestäni!
Mä olisin enemmän kuin tyytyväinen tuollaisesta.
t. eräs, joka inhoaa voileipäkakkuja...
Kivempi että on sekä voileipäkakku ja pitsaa kuin että vain toista. Enemmän valinnanvaraa. Ja jos tulee pitkän ajomatkan päästä ja on tosi nälkä, on tosi kurja puputtaa pelkkää voileipäkakkua...
Me tarjotaan kalakeittoa ja ruisleipää. makeina vain täytekakku ja kääretorttu+pipareita. Kalliitaa voileipäkakkuja en tarjoa, en itse tykkää ja ne eivät edes täytä niinkuin ruoka.
Minusta kuulosta hyvältä. Minusta taas joku kälynen kalakeitto on aivan arkiruokaa, mieluummin hyvä voileipäkakku... mutta makunsa kullakin tietysti.
Voileipäkakut on kyllä todella tunkkaisia ja ällöjä. Ja jotenkin tulee mieleen niin joku kasari tai ysäri. Maistuvat aina vain majoneesille tai ikuisuuden seisseelle kuorrutteelle. ihan sama kuinka tuoretta on, silti on mössöä ja tunkkaista.
Ei voileipäkakkuihin ole mitään pakkoa panna majoneesia. Kalavoileipäkakkuihin sitä ei yleensä ole laitettu lainkaan, vaan tuorejuustoa ja vaikkapa creme fraichea. Ja mausteeksi tulee sitruunaa, ruohosipulia ja tilliä - ei ollekaan tunkkaista siis.
Hertti, tarjoaako joku kalakeittoa juhlavieraille? Kas kun ei hernekeittoa pakista.
Vaikka.
Multa jäisi joka tapauksessa mikä tahansa kalatäytteinen syömättä, en ole allerginen enkä vege, mutta en vain välitä kalan mausta.
14, älä nyt, siinähän voi olla ripille pääseen juhlakalun itse onkimia särkiä!!
Täällä kokin mielipide: voileipäkakku on tosiaan perinteikäs juttu, mutta hyvin tehtynä se ei ole koskaan huono tarjottava. Hyvä, että sinulla on tarjolla jotain myös mahdollisille kala-allergikoille. Kalaa muuten vaan karttavia on aikuisissa aika vähän, mutta heillekin käyvät pitsat.
Minä ainakin olisin ihan iloissani ap:n tarjoiluista. Oikein mukavia juhlia teille!
miksei voisi, jos kerran muukin suolainen vaihtoehto on kuin kala.