Nelikymppiset naiset alkaneet pariutua viisitoista vuotta vanhempien miesten kanssa. Oletko itse katsellut vähän vanhempia kokeilumielessä?
Kommentit (18)
Olen, eivät katsele minua. Hakevat joitakin parikymppisiä.
En kyllä erikoisemmin vanhoja naisia:-(
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen kysymys
Ei ota ellei anna
En todellakaan ottaisi 48-vuotiasta miestä nyt 33-v. naisena. En tiedä onko nelissäkymmenissä joku herätyksen hetki, että alkaa kiinnostaa 15v vanhemmat. Luulisin, että ei.
Kannattaa ottaa nuorempi mies. Siitä on iloa pidempään.
Minä katselen lähinnä nuorempia. Oman ikäinen voisi just ja just mennä, mutta ei paljon vanhempi.
N43
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulle kävisi kyllä, että mies on noin 10v vanhempi, mutta ei ne viiskymppiset miehet mua edes huomaa vaan ne katselee varmaan jotain pari-kolmekymppisiä. Mulla on mahkuja johonkin eläkeläispappoihin, eli sieltä kuudestakympistä ylöspäin ja se on kyllä jo liikaa nelikymppiselle naiselle. Mulla kuitenkin itselläni vielä parikyt vuotta työelämää jäljellä, että elämäntilanne on ihan eri.
En. Kiinnostaa vain nuoremmat miehet.
N40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulle kävisi kyllä, että mies on noin 10v vanhempi, mutta ei ne viiskymppiset miehet mua edes huomaa vaan ne katselee varmaan jotain pari-kolmekymppisiä. Mulla on mahkuja johonkin eläkeläispappoihin, eli sieltä kuudestakympistä ylöspäin ja se on kyllä jo liikaa nelikymppiselle naiselle. Mulla kuitenkin itselläni vielä parikyt vuotta työelämää jäljellä, että elämäntilanne on ihan eri.
Yrität niitä viisikymppisiä sosiaalisia menestyjiä, niillä on deittimarkkinoilla eniten ottajia
En todellakaan katsele niin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Elätkö luulossa että 10v nuorempana sinun pitää saada unelmien viisikymppinen?
Tässä iässä on oltu vuosia jo sinkkuna eikä pariuduta enää ikinä. Ollaan liian vanhoja.
N42
15 aika paljon, 10 menis. Ja sen ikäiset eniten mua katseleekin. Olen 43, joidenkin mukaan näytän nuoremmalta.
15 v ikäero tarkottaisi 58 v ja sen tuntuu kyllä paljolta koska eläkevuodetkin jo lähestyy.
Toisaalta jos olisi hyvä elämäntilanne, on siinä plussaa, lapset ei enää kotona ja varallisuus pitäisi olla kunnossa koska niin on minullakin.
Kirjoitit erehdyksessä vanhempien, vaikka tietenkin tarkoitit viriilien ja hyvännäköisten nuorempien.
Olen 41v. Rakkaani on 64v, mutta en minä iän puolesta häntä valinnut. Ihastuin vain kilttiin, mukavaan mieheen.
Aiheellinen kysymys