Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat kirjoitusmokat!

Vierailija
30.05.2013 |

Kirjoitin kerran vahingossa serkkuni hääkorttiin hänen ex-tyttöystävänsä nimen onnittellessa heitä kortilla...... Serkku sanoi vasta pari viikkoa jälkikäteen asiasta. KYLLÄ NOLOTTI!

Ja sitten kun kännykällä kirjoittaa sanakirjalla, kännykkä korvasi iskä-sanan Irjalla. Tästä lähti kiva viesti. "Kysy Irjalta siitä auton öljymerkistä, se tietää paremmin" 

Viesti meni siis siskolleni, ja Irja sattui olemaan isomummumme 85-v sairasvuoteella :D kyllä nauramme vieläkin, jos olisiki  tuota merkkiä irjalta mennyt kysymään :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole kirjoitusmoka mutta kumminkin :D 

isoäitini oli saanut juuri saanut kännykän käyttöön joskus n. 10 v sitten se oli joku perus nokia. Neuvoin häntä edellisenä päivänä kännykän käyttöön ja opetin käyttämään viestejä. No päätin sitten lähettää viestin hänelle " Hei!, Ollaan nyt tulossa, matkalla jo ollaan, menee n. puoli tuntia"

Hän ei ollut sitten näköjään sisäistänyt asiaa, että on mahdollista myös nähdä, keneltä tämä viesti on tullut. n. 15 minuutin päästä tuli viesti takaisin  

" Nyt en ymmärrä. Kuka on tulossa. Soitanko poliisit"

:D:D:D

Vierailija
2/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kijroitin kerran onnittelukorttiin onnea 7 vuotiaalle vaikka neiti täytti jo 9 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni oli lähettää miehelleni viesti, että tänään näet minut nakuna!  

viesti meni siskoni miehelle... 

Vierailija
4/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:40"]

Tarkoitukseni oli lähettää miehelleni viesti, että tänään näet minut nakuna!  

viesti meni siskoni miehelle... 

[/quote]

:D Voi taivas!

Mun siskon mies punastuisi ja pyörtyisi nolostuksesta.

Viestiteltyäni (ja tavattuani)  ensimmäisiä kertoja poikaystävääni, hän lähetti mulle viestin: "Tuki mieleen, että.."

Hänen oli siis tarkoitus kirjoittaa "Tuli mieleen, että.."

Jatkoa en viitsi kirjoittaa, mutta olin hyvin hämmentynyt noin aggressiivisesta aloituksesta kun ujoina oltiin vasta juteltu muutaman kerran.

Vierailija
5/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin eskarin tädeille yhteisen lahjan kirjekuoreen.

Kirjoitin sen päälle

Liisa & Marja

31.5.2011

Nooh...

Vierailija
6/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittamani että " Dear sweet Richard" ja kirjoitinkin " Dear sweaty Richard" eli suloinen Richard ja tulikin hikinen Richard... Onneksi oli huumorintajua hänellä.

Vierailija
7/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kauan sitten "lähete ufologille", kun piti olla "lähete urologille". Onneksi ehdin korjata ennen kuin teksti tuli lopulliseen muotoonsa.

Vierailija
8/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kirjoitin viestiä naiselle ja siinä piti lukea "olen oikeasti ihan kiva" kun hän minua leikillään nimitteli niin kirjoitinkin "olen oikeasti ihan kova" siihe hän vastasi " oikeasti :p ;)" 

Vierailija
9/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni kerran kuvailin tekstarilla parhaalle kaverilleni millä kaikilla tavoilla panisin yhtä tuttuamme. Varmaan arvaatte kenelle viesti lipsahti. No en pannut, mies oli aika ujo tapaus ja lähti livohkaan mut nähdessään sen jälkeen. Taisi olla turhan ronskit sanankäänteet hänen makuunsa.

Olen kyllä jälkeenpäin ajatellut, että tämä voisi olla hyvä tapa herättää jonkun mielenkiinto. Hups, ai sulleko se viesti tulikin, ööh,sorry...

Vierailija
10/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan niin viaton että mantsan kokeessa lukiossa kirjoitin ryöppäämisestä kun piti kirjoittaa ruoppaamisesta :) Kyllä mä siitä hyvät pinnat silti sain, vaikka sama virhe toistui pitkin tekstiä.

Vierailija
11/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin hyvä englannissa... 

Kirjoitin enkun tunnilla lukiossa johonkin esseeseen että "I need a bear", kun piti olla että "I need a beer".

Juu, kukapa ei tarvitsisi karhua. 

Vierailija
12/20 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kännykän sanakirja teki kerran temput, kirjoitin "nähdään" mutta lähetetyssä viestissä lukikin "naidaan". Onneksi se sentään meni omalle miehelle... joka oli hiukan pettynyt kun en halunnutkaan läheiseen kaunssakäymiseen huoltsikan pihalla.

Vierailija
13/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi vähän nolo moka. Meillä oli yläasteella tapana kavereiden kanssa lähetellä toisillemme kaikkia tyhmiä viestejä, vaikkapa rivoja runoja yms. No, yhden viestin jälkeen opin ettei kannata tallentaa kaverin isää nimellä "Maijan isä".. piti siis lähettää viesti "Maijalle" ja viesti menikin hänen isälleen :D Kyseessä oli oikein "herkkä" runo joka meni jotenkin näin:

"Nukahda rakkaani,

sillä minä olen painajainen.

Tulen uniisi, nain sinut puhki

ja lopulta nuolen puhtaaksi"

Jotain tuollaista kaunista.. kyllä hävetti kun tuli vastaus "tais tulla viesti väärälle ihmiselle.."

Vierailija
14/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 23:54"]

Mulla kännykän sanakirja teki kerran temput, kirjoitin "nähdään" mutta lähetetyssä viestissä lukikin "naidaan". Onneksi se sentään meni omalle miehelle... joka oli hiukan pettynyt kun en halunnutkaan läheiseen kaunssakäymiseen huoltsikan pihalla.

[/quote]

haha! :D 

Vierailija
15/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eii tuo 14 ! :D:D 

Kerran sain viestin " HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ KARI!! Eilen oli hauskaa!! ;-) terv. Ulla"

väärään numeroon siis tuli, mutta vastasin nätisti, että kiitos paljon, ja että otetaan joskus uudestaan :D 

tuli väkisinkin mieleen Taalasmaan perhe.

Vierailija
16/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran " miehelleni" viestin, että olet kuumaa kamaa. Ihmettelin kun ei vastannut mitään, kun normaalisti vastaa samantien takaisin. 

Menin normaalisti töihin, juttelin normaalisti työkamujen kanssa ja tulin kotiin. Sitten kotona kysyin mieheltä, että onko nähny viestiäni, eikö ollut tullut perille.. Loppujen lopuksi selvis, että tää kuuma kama viesti oli menny yhdelle työkavereista, joka on minua 20 vuotta vanhempi. Ihmettelin, kun oli vähän outo sinä päivänä :D Punastuneena seuraavana päivänä sitten selitin tämän asian hänelle ja kyllä naurettiin asialle :D

Vierailija
17/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt mieleen se kun tällä palstalla joku kertoi joskus printanneensa vahingossa joulukortteihin "joulun taikaa, joulu naikaa" ja lähettäneensä ne koko suvulle. tsellä ei tule tosi pahoja mokia mieleen, varmaan kukaan ei ole niistä mulle huomauttanut, enkä ole itsekään huomannut...

Vierailija
18/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kerran kirjoittaa uskonnottomien palveluista mutta kirjoitin uskottomien palveluista:-). Ja lierihatusta tuli leirihattu....

Vierailija
19/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/20 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintytöt laittoivat lähikaupan ilmoitustaululle lappusen, jossa tarjoutuivat hoitamaan lapsia ja tekemään muita pieniä kotitöitä. Lopussa luki:

Toivomme pikaista yhteenottoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi