Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokavaliokotkotuksiin kyllästynyt

Vierailija
30.05.2013 |

Olen aivan tympääntynyt kuuntelemaan tuttavani pari kuukautta kestänyttä kiihkomielistä ruokavaliomuutosta ja olen sanonut siitä hänelle. Mutta ei. Taas kuuntelin samat litaniat rahaksta, marjoista, raejuustosta, pähkinöistä ja kaikki siis pitää olla kevyttä. Leipää ei voi enää syödä, ei mitään herkkuja. Viiniä lipittää ja tupakkaa vetää. Taidan laittaa koko kaverin  pois tuttavapiiristä, kun ei muusta enää puhukaan kuin uudesta ruokavaliostaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä se! Mä olen jo aikaa sitten poistanut kaveripiiristäni kaikki ämmät, jotka pyytää paremmin tienaavilta miehiltään rahaa, kertovat shoppailureissuistaan ja kenkäostoksistaan. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta shoppailu pätkääkään. Ja ihokarvat nousee pystyyn joka kerran, kun avuton ja huonommin tienaava nainen olettaa miehen maksavan viulut. Olen itse nainen ja teen ylitöitä, jos haluan lisää käyttörahaa. Nyt nelikymppisenä voin mielestäni jo valita minkälaisten ihmisten kanssa viietän aikaani. Niin sinäkin :)

Vierailija
2/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ihmeessä kaikki sellaiset ihmiset, jotka eivät jaa Sinun mielenkiinnonkohteitasi 100%! Itsekin poistan kaikki sellaiset, jotka puhuvat edes kerran sellaisista asioista, jotka eivät minua kiinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:02"]

Poista ihmeessä kaikki sellaiset ihmiset, jotka eivät jaa Sinun mielenkiinnonkohteitasi 100%! Itsekin poistan kaikki sellaiset, jotka puhuvat edes kerran sellaisista asioista, jotka eivät minua kiinnosta!

[/quote]

Taidat olla joku karppihörhö

Samoin minä olen nykyään heivannut kaikki hörhöt ja luuserit elämästäni pois. Onneksi on sen verran kasvanut jo, että ei raahaa turhaan ihmisiä painolastinaan. Laihdutusvouhkaajat on yksi ryhmä. En vain jaksa sitä milloin lentoemännän diettiä, milloin karppausta, milloin mitäkin.

Mieluummin jaan aikaani niiden ihmisten kanssa, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita kuin minulla

Vierailija
4/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on ystäväpiireissäni niin karppaajaa, ikuista laiheliinia, dieettihullua kuin ikiläskiä syöppöä ja tykkään kyllä heistä kaikista ihan hirveen paljon!

Ja nekin tykkäävät minusta, fanaattisesta siivoushullusta ystävästään.

Elämä ON ihanaa!

Vierailija
5/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:02"]

[/quote]

Taidat olla joku karppihörhö

Samoin minä olen nykyään heivannut kaikki hörhöt ja luuserit elämästäni pois. Onneksi on sen verran kasvanut jo, että ei raahaa turhaan ihmisiä painolastinaan. Laihdutusvouhkaajat on yksi ryhmä. En vain jaksa sitä milloin lentoemännän diettiä, milloin karppausta, milloin mitäkin.

Mieluummin jaan aikaani niiden ihmisten kanssa, joilla on samoja kiinnostuksen kohteita kuin minulla

[/quote]

Oletko koskaan kuullut sarkasmista?

Vierailija
6/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sinänsä sama, mitä kukakin naamaansa ahtaa, mutta kaikki kiihkoilu inhottaa ja sellainen itsensä tarkkailu ja korostus ja muitten haukkuminen läskiksi ja väärinsyöjiksi.Ellei ystäväni voi lähteä pitsalle tai leivoskahville kanssani kerran kuukaudessa, riittää naamakirjakaveruus aivan mainiosti.

Vierailija
7/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin, että samanlaiset ihmiset viihtyvät keskenään. Olipa kyseessä kaljaveikot, tupakoijat tai laihdutushenkiset.

Vierailija
8/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunne-elämä on tyhjä, pitää se täyttää keksityillä ristiriidoilla. Mikä onkaan helpompi kohde kuin RUOKA, siitä löytyy mielipidettä joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi