Miten mä saan keltaisuuden pois mahd. äkkiä vaalennetuista hiuksista?
Vaalensin eri värillä kuin yleensä ja tuli kamalan kellertävä sävy. Onko muuta vaihtoehtoa kuin vetää uus vaalennus päälle vai toimisko joku kevytväri tai hopeashampoo? Viikonlopuks ois kiva saada ihmismäinen tukka....
Kommentit (9)
Osta hyvää hopeashampoota kampaamoliikkestä. Vie keltaisuuden veks, älä suotta rupee värjäilemään lisää.
Joo, ei nää ihan sellaset kusenkeltaset oo. Sellanen kellertävä sävy vaan tuli (oli jo valmiiks vaalennetut). Ehkä mä koitan sit tolla hopeashampoolla....Päänahka ei taida kestää uutta värjäämistä näin pian...
Jos ne on tummuudeltaan oikeat, mutta liian keltaisen sävyiset, kokeile hopeashampoota. L'Orealin on loistava, todellakin toimii! Jos hiukset on liian tummat, pitää tehdä uusi värinpoisto ennen kuin voit alkaa säätää sävyä kohdalleen. Sellaisia todella kylmänvaalean sävyisiä hiusvärejä on myös, ne taittaa tukasta lämpimää sävyä pois. Jos hopeashampoo ei auta, voit kokeilla sellaista. Varoituksen sana, mun keltaisista hiuksista tuli sellaisella kirkkaanvalkoiset, joten kannattaa testata sopivaa vaikutusaikaa ensin yhdellä hiustupolla. Muistaakseni L'Oreal Préférencen väri, musta paketti jossa kuva platinanvaaleasta naisesta.
Kun seuraavan kerran värjäät hiukset vaaleaksi, etkä halua siihen kullan sävyä (= keltainen), valitse jokin sellainen sävy, jonka nimessä esiintyy tuhka, esim. tuhkanvaalea (on oikeasti harmaaseen taitettu vaaleanruskea) jne.
biozellin hopeashampoo oikeesti vaalentaa hiusta ja vie keltasuutta pois, käy lukee saara sarvaksen blogista käyttökokemuksia ja siel on kuvaki
Kampaamoliikkeestä tuhkaan taittava suoraväri ja/tai hopeasamppoo ja -hoitoaine.
Tiesithän, että hopeasamppoonkin voi jättää vaikuttamaan jopa puoleksi tunniksi! Lopputulos vaan saattaa olla sininen mutta senkin saa syväpuhdistavalla samppoolla korjattua.
Hiuksia haurastavaa hapetteellista värjäystä ei siis tarvita :)
menet kampaajalletai uusit käsittelyn itse. Siinä vaan pitää olla jo hyvät hoitoaineet ettei lähdet tukka päästä.. Pitää vaalentaa lisää jos jää kusenkeltaiseksi.