Miehen käytös?
En tiedä miksi tämä asia vaivaa minua niin paljon.
Työkaveri, mies saa ajatukset pyörimään. Olen yleensäkin herkkä ihmisten suhteen. Lapsuuden kokemukset ovat jättäneet minut aina varuillaan olevaksi ja herkäksi.
Osittain koronasta johtuen jouduin lähemmin tekemisiin erään työkaverin kanssa. Hän ns. lähestyi minua ja jopa tarjosi apuaan eräässä asiassa työajan jälkeen. Samassa yhteydessä kävi ilmi että olen varattu. Hän etääntyi, muuttui jopa tylyksi ja alkoi hyvin näkyvästi flirttailla erään toisen lähellä istuvan työkaverin kanssa. Tämä oli minusta ihan ok. Mutta se tylyys ei, saatoimme istua lounaalla sanomatta sanaakaan. Jän käyttäytyi kun ei näkisikään minua, katsoi ohi jne.
Minusta välillämme on outo ilmapiiri, hän voi kevyesti jutella muiden naisten kanssa, paitsi minun.
Emme oikeastaan puhu ollenkaan. Emme enää istu lähekkäin, mutta nyt satuimme taukotilaan samaan aikaan - viimeksi hän lähti heti kun tulin paikalle, se tuntui taas epämukavalta. Nyt olin yksin ja hän ehkä tuli paikalle kun näki minut siellä. Tervehti, vastasin hyväntuulisesti. En uskaltanut jatkaa kommunikointia, ettei se sama vanha painostava olo palaa. Jatkoin lueskelua ja tunsin kuinka hän tuijotti muutaman sekunnin ja lähti pois. Myöhemmin hän kävi samalla osastolla heittämässä läppää muiden kanssa, se tuntuu aina käyvän niin helposti.
Miksi minusta tuntuu epämukavalta ja oudolta??
Kommentit (5)
Koska olet kiinnostunut miehestä ja tästä syystä tarkkailet häntä näin paljon. Useissa tilanteissa varmasti myös ylitulkitset.
Tai toinen vaihtoehto, jota itsekin haet takaa; mies on (tai oli) kiinnostunut sinusta.
En tarkkaile häntä, kuten sanoin tunnelma on minusta painostava, varsinkin jos henkilö oli ensin mukava ja sitten muuttaa käytöstään. Mutta voi hyvin olla että ylitulkitsen.
En hae takaa kiinnostusta, haen takaa sitä miksi minusta tuntuu tältä. En pidä tästä tunteesta, haluaisin siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
En tarkkaile häntä, kuten sanoin tunnelma on minusta painostava, varsinkin jos henkilö oli ensin mukava ja sitten muuttaa käytöstään. Mutta voi hyvin olla että ylitulkitsen.
En hae takaa kiinnostusta, haen takaa sitä miksi minusta tuntuu tältä. En pidä tästä tunteesta, haluaisin siitä eroon.
Sinulla on tunteita miestä kohtaan. Jos hän olisi hyvin neutraali ja yhdentekevä sinulle, ei näillä asioilla olisi mitään merkitystä. Ja tarkkailulla viittasin nimenomaan siihen, että nämä kaikki kertomasi asiat ovat jääneet näin elävästi mieleesi (normaalistihan tällaiset asiat sivuutetaan täysin). Ole siis rehellinen itsellesi ja pohdi asiaa potematta syyllisyyttä. Ihastumisia sattuu varatuillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tunteita miestä kohtaan. Jos hän olisi hyvin neutraali ja yhdentekevä sinulle, ei näillä asioilla olisi mitään merkitystä. Ja tarkkailulla viittasin nimenomaan siihen, että nämä kaikki kertomasi asiat ovat jääneet näin elävästi mieleesi (normaalistihan tällaiset asiat sivuutetaan täysin). Ole siis rehellinen itsellesi ja pohdi asiaa potematta syyllisyyttä. Ihastumisia sattuu varatuillekin.
Olen kyllä sellainen tarkkailija ettet uskokaan.
Mutta kiitos asiallisesta vastauksesta, ehkä olet oikeassa.
👆