Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehdannut käyttää stay-up-sukkia runsaiden reisieni vuoksi, mutta

Vierailija
17.07.2020 |

miesystävä sai minut kokeilemaan. Häpesin sitä, kun reidet tursusivat niistä sukista. Mutta se saikin miehen ihan hulluksi! Puristeli ja suukotteli reisiäni ja kävi ihan kuumana. Näytti minulle netistä piirrostyttöjä, joilla tursusi samalla lailla stay-upien kanssa ja sanoi, että se on seksikkäintä ikinä. Näille oli ihan oma ihailijakuntansa. Ja minä vuosia häpesin reisiäni, ihan turhaan!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thicc thighs save lives, ne on ihan parasta :)

Vierailija
2/12 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuppaa häpeilemään monia asioita turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, stay-upit näyttää mielestäni ihan kaamealta mielestäni näissä reisissä. Olisi kiva kokeilla kaikenlaisia alusasuja, mutta vastaanotto on ollut nihkeää..

Kiva kuulla, että uskalsit kokeilla ja miehesi oli innoissaan ❤️.

N43

Vierailija
4/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi laittaa hyvältä näyttävät usko pois

Vierailija
5/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut reidet ja sääret on tosi seksikkäät. 👍

Vierailija
6/12 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kokeilla liivisukkia sukkanauhaliivin kanssa? Siihen kun vielä vaikka vyötärökorsetti ja push-up-liivit niin kurvit ovat todellakin kohdallaan.

Vierailija
7/12 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin näyttävät tosi hyvältä ja kiihottavalta, voin vaan kuvitella.

Vierailija
8/12 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän muuten vartalostani, joka normaalipainon ylärajalla, eli pehmeyttä on, mutta juuri tuo lihan tursuaminen stay-upeista on se seikka, joka saa ajattelemaan omasta vartalosta ikävästi... Tykkäisin sitäpaitsi käyttää niitä hameen kanssa, mutta se näyttää naurettavalta, kun tavara tursuaa sukkien yläreunasta! Ehkä pelkästään makkarin puolella voisin, jos se olisi jotain, mistä mies pitäisi. Mutta hän kun ei oikein pidä muusta kuin pimeässä alasti harrastamisesta... :/

Vierailija
9/12 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesäisissä juhlissa, häissä jne stay-upeja. Eivät ole nuorten naisten yksin oikeus.

Harmi vaan että Korona estää kesäisen kaunniit juhlat

Vierailija
10/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upit lähtökohtaisesti naisella kuin naisella nostaa heidän seksikkyyttään vähintään 10%. Ihan turhaan naiset häpeilette sitä, jos siellä jotain "tursuaa" yli. 

Minä ainakin olen ihan hulluna siihen, kun vaimoni edes joskus suostuu pukeutumaan stay upeihin seksissä. Tuntuu, että oma peniskin kasvaa suuremmaksi kuin yleensä siitä kiihotuksen määrästä. 

Vierailija
11/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upit on näin miehen näkövinkkelistä todella kiihottavat naisen jalassa. Kunpa naiset pukeutuisivat niihin joskus oma-aloitteisestikin ilman miehen pyyntöä, kun lemmenleikit on edessä.  

Vierailija
12/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ollut että reidet pursuaa yli. Pitäisin niitä vaikka joka päivä mutta hävettää se tursuaminen, mulla on jotenkin paksut reidet ja iso peppu vaikka muuten en ylipainoinen olekkaan..