Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilma ja Juuso -draama

Vierailija
17.07.2020 |

Onks tästä jo keskusteltu? Juuso hurahtanut elämäntapavalmennukseen, ollakseen paras versio itsestään. Postailee instaan kaikenlaisia hörhökuvia mm. light limsojen myrkyllisyydestä. Kuvan kommenteissa riiteli Vilman kanssa asiasta, Vilma halusi fetapastaa mutta Juuso ei sellaista shittiä syö! Tempparitkin on kuulemma roskaa, niitäkin kattoo vaan idiootit.

Lasut tehty ja soitelleet Vilmalle. Juuson mukaan naisen paikka on kotona. Onneksi Vilma pitää puoliaan ja sanoi että jos Juuson innostus ei tasaannu, pitää heidän erota.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on Vilma ja Juuso?

Vierailija
62/84 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kaksi tohvelia temppareissa jos oot kattonut netistä oot varmaan lukenut kuitenkin. Meillä on yhteinen ihana nettilapsi kun sen kuvia koko ajan on netti täynnä. Vilma sen kuulemma on synnyttänyt. En tiedä kenen kanssa mutta Vilma kertoo että isä on Juuso itse isä voi olla kuka tahansa. Ainakin itse uskon niin ja varmasti useampi. Etkö tiedä? Tosiaankin ihmettelen?? Vilma pettää ainakin temppareissa ja Juuso vain haaveilee näin se vähän niinkuin oli mutta en tiedä mitä nyt he tekevät yrittävät leikkiä jotain kotia. ... :D Juuso pisti aikaisin nukkuu temppareissa :) unikeko:) jaksaakohan se meidän nettilasta hoitaa!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/84 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35453 kirjoitti:

Ne ovat kaksi tohvelia temppareissa jos oot kattonut netistä oot varmaan lukenut kuitenkin. Meillä on yhteinen ihana nettilapsi kun sen kuvia koko ajan on netti täynnä. Vilma sen kuulemma on synnyttänyt. En tiedä kenen kanssa mutta Vilma kertoo että isä on Juuso itse isä voi olla kuka tahansa. Ainakin itse uskon niin ja varmasti useampi. Etkö tiedä? Tosiaankin ihmettelen?? Vilma pettää ainakin temppareissa ja Juuso vain haaveilee näin se vähän niinkuin oli mutta en tiedä mitä nyt he tekevät yrittävät leikkiä jotain kotia. ... :D Juuso pisti aikaisin nukkuu temppareissa :) unikeko:) jaksaakohan se meidän nettilasta hoitaa!?

Pitäsköhän sun laittaa lääkitys kuntoon, sen verran sekopäistä settiä suollat näissä sun monologeissa?

Vierailija
64/84 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan hyvin minä voin. Mikä ihmeen nettilääkäri susta on tullut. Luulen että kuiteniin että ajattelet ihan samoin Vilmasta ja Juustosta kuin minäkin☺️ vastasin vain sun kysymykseen miten se vaikuttaa suhun. Olemme kaikki Vilman nettilapsen puolella😊

65/84 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35453 kirjoitti:

Ei ihan hyvin minä voin. Mikä ihmeen nettilääkäri susta on tullut. Luulen että kuiteniin että ajattelet ihan samoin Vilmasta ja Juustosta kuin minäkin☺️ vastasin vain sun kysymykseen miten se vaikuttaa suhun. Olemme kaikki Vilman nettilapsen puolella😊

Jos noita sun kirjoituksia katsoo, niin kyllä olet selkeästi lääkkeiden tarpeessa, sen verran sekopäistä settiä suollat. Ja en ajattele

Vierailija
66/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduta ystävääsi tohveleita Vilmaa ja Juusoa Ja meidän yhteistä nettilasta! Hyvää marraskuuta teille kaikille vaan!!

Vierailija
67/84 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. . Vilman lapsiko on mukana arvonnassa jonka näin instagramissa ??

Vierailija
68/84 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSS. Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille! Ja pitäkää huoli toisistamme, ja tohvelit Juuso ja Vilma skarpatkaa! Ja Vilma ja Juuso jos itkettää teitä niin itkemään mutta älkää unohtako teidän ihanaa tai meidän nettilasta, mukavia kuvia on siellä! Ihan kauheita! Kivaa päivää teille vaan! ! ! Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille vaan☺️

69/84 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PSS. Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille! Ja pitäkää huoli toisistamme, ja tohvelit Juuso ja Vilma skarpatkaa! Ja Vilma ja Juuso jos itkettää teitä niin itkemään mutta älkää unohtako teidän ihanaa tai meidän nettilasta, mukavia kuvia on siellä! Ihan kauheita! Kivaa päivää teille vaan! ! ! Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille vaan☺️

Et hämää ketään tolla että kirjauduit ulos käyttäjästä jolla kirjoitit noi aiemmat viestit, kirjoitusasusi paljastaa sut. Nyt ne lääkkeet käyttöön, ni saat ton sun psykoosis loppumaan

Vierailija
70/84 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero

Vierailija
71/84 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näiden pitänyt olla jossain hääohjelmassa

Vierailija
72/84 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on tapahtunut? Häidenhän piti olla juuri, mutta siirtyivät koronan vuoksi. Muuttivat uuteen asuntoon ja pihaa ja terassia juuri laittoivat uusiksi ihan nyt keväällä.

Vierailija
73/84 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyiköhän Juuso katteleen tota valtavan lihavaa Vilmaa....??

Vierailija
74/84 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakriisi varmaankin oli osana siihen eroon. Jos tää on nyt pysyvää:D teillä tahtoo mieli muuttuvan jatkuvasti, Vilma ja juuso. Vilma on tyhjänpäiväinen Binbo, minua huolestuttaa miten Nella pärjää, kun Vilma roikottaa ja kuvaa sitä koko ajan. Mieti Vilma haluaako Nella sosiaaliseen mediaan. Nuorempana kiroaa ja Raivioo sulle jos ei halua mediaan. Minä en ainakaan haluaisi. Pakko oli laittaa tää kommentti, jos Nella ei ole semmoinen ihminen joka haluaa olla netissä. Kysyn vaan. Kun oon katsonut ja miettinyt niitä kuvia, teistä ymmärrän, mutta Nella on lapsi joka ei ymmärrä, vielä sosiaalisesta mediasta mitään. Elämä jatkuu...

Vierailija
75/84 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronakriisi varmaankin oli osana siihen eroon. Jos tää on nyt pysyvää:D teillä tahtoo mieli muuttuvan jatkuvasti, Vilma ja juuso. Vilma on tyhjänpäiväinen Binbo, minua huolestuttaa miten Nella pärjää, kun Vilma roikottaa ja kuvaa sitä koko ajan. Mieti Vilma haluaako Nella sosiaaliseen mediaan. Nuorempana kiroaa ja Raivioo sulle jos ei halua mediaan. Minä en ainakaan haluaisi. Pakko oli laittaa tää kommentti, jos Nella ei ole semmoinen ihminen joka haluaa olla netissä. Kysyn vaan. Kun oon katsonut ja miettinyt niitä kuvia, teistä ymmärrän, mutta Nella on lapsi joka ei ymmärrä, vielä sosiaalisesta mediasta mitään. Elämä jatkuu...

Sä joutaisit hoitoon, toivottavasti itelläs ei oo lapsia. Lopeta nyt tuo yksinpuhelu.

Vierailija
76/84 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson tyyppi on tuttu, vietin omasta elämästäni 10 vuotta vastaavanlaisissa kuvioissa. Ymmärrän täysin heidän eronsa.

Omana kautenaan jo iltanuotiolla kortit olivat näkyvissä.

Vierailija
77/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä terveystiedon Juuso on nyt paljastanut Vilmasta?

Vierailija
78/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö alkaa ettii jodelista

Vierailija
79/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan täällä enää seuraa heitä?

Vierailija
80/84 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen luin uutisen että Juusoa harmittu kun Vilma syöttää lapsille muroja (sokeria)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi