Vilma ja Juuso -draama
Onks tästä jo keskusteltu? Juuso hurahtanut elämäntapavalmennukseen, ollakseen paras versio itsestään. Postailee instaan kaikenlaisia hörhökuvia mm. light limsojen myrkyllisyydestä. Kuvan kommenteissa riiteli Vilman kanssa asiasta, Vilma halusi fetapastaa mutta Juuso ei sellaista shittiä syö! Tempparitkin on kuulemma roskaa, niitäkin kattoo vaan idiootit.
Lasut tehty ja soitelleet Vilmalle. Juuson mukaan naisen paikka on kotona. Onneksi Vilma pitää puoliaan ja sanoi että jos Juuson innostus ei tasaannu, pitää heidän erota.
Kommentit (84)
Menee liian pitkälle haukkua vauvan ulkonäköä!! Ja suloinen hän on, piti ihan käydä katsomassa.
Minusta on hassua että Vilma lässyttää lapselleen koko ajan ja puhuu hänesta vauvana... Vauva sitä ja vauva tätä... Ja kyse ei varmaankaan ole yksityisyyden pitämisestä, vaan minulle tulee koko ajan olo, että V kohtelee lastaan kuin lemmikkiä tai lelua... Sääli
Vilmalla on nukke mukana. Aina joka paikassa=D
Sama henkilö käy yksinpuhelua sivulla 2 :D
Nellalla pitäisi olla parempi tulevaisuus. Ei noista kahdesta tohvelista oo mihinkään vanhemmiksi. .
Nella nukke.=D .leikkimään minulla senhän te osaatte Vilma ja Juuso :D
Ei tule lapsella menemään hyvin kun perinyt isänsä ulkonäön
Ja äidin geenit 😬 olen aika huolissani.
Instagram ja mangoa maistellaan. Lapsi todella epäergonomisessa asennossa, sekä ensimmäistä kertaa maistaa mangoa ja asialla vielä perään leikitään "katsotaan onko masu kuinka pipi". Mitä helvettiä, ihan niinkuin tarkoituksella annetaan monta lusikallista evästä, että varmasti olisi maha kipeänä toisella. Siis näiltä kyllä todella puuttuu järki lapsen kanssa. Huhhuh. En voi muuta sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua että Vilma lässyttää lapselleen koko ajan ja puhuu hänesta vauvana... Vauva sitä ja vauva tätä... Ja kyse ei varmaankaan ole yksityisyyden pitämisestä, vaan minulle tulee koko ajan olo, että V kohtelee lastaan kuin lemmikkiä tai lelua... Sääli
Olen kiinnittänyt samaan huomiota!
Katselin instagramissa teidän vauva kuvia varsinkin Vilman kuvia mitä oot sinne laittanut. Tuli semmoinen olo että vauva ois markkina tavaraa ainakin se näytti siltä tosi paljon. Todella kiva lapselle kattoo kun se kasvaa että tuommoista. Vauvaa ei varmaan osteta tai se saadaan vanhemmat sen saavat yleensä. Mutta jotenkin tuli semmoinen olo voisiko teidän vauvan ostaa, niiden kuvien perusteella. Aika paljon on semmoista , kuvia siellä ja mainosta siitä.. oon jo useamman päivän miettinyt tätä. Miettimään yhdessä ratkaisua siihen Vilma ja Juuso.
Nella on julkisuuden vauva meidän yhteinen oma nettilapsi joka on kyllä varsin erikoinen. Mä voisin lähettää vauvalle oman nuken joululahjaksi. Hups hei ei tarvikkaan kun Nella on jo nukke :D :D mukavaa marraskuun alkua teille vaan kaikille :D
Mitäs ihmettä? En loukkaisi naapurin marsuakaan niin pahasti, että nimeäisin sen joksikin Juusoksi.
Juuso on mennyt tai tullut tossun alle. Jää toiseksi kanssa netti lapsen kanssa. Mitäköhän se miettii siitä. . Mukavaa viikkoa vaan kaikille :D.. PPS. Onhan niitä jotain tukiryhmii jossa aikuiset voi käydä, että opitte te jotain te tohvelit vilma ja Juuso.
Olipas täällä sekopäisiä kommentteja :D Jollain mennyt nyt pahasti tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas täällä sekopäisiä kommentteja :D Jollain mennyt nyt pahasti tunteisiin.
Korjaus, tää koko ketju on sekopäistä, tuntuu jonkin hullun monologilta
Varmaan siitä menee ihan sekaisin huolesta kun vanhemmat ei osaa huolehtia skidistä 😬Koittakaa nyt oppia edes jotain. Tai muilla tulee huoli kun ei pässit pitäkää skidistä huoli tohvelit.. mitäköhän mahtaa Nella ajatella niistä kuvista mitä osaatte netin täyteen. Vanhempana pitää ihan idioottina teitä, jos ei halua julkisuuteen. Mietitään sitä yhdessä Vilma ja Juuso.
Neuvolan tädit pitääkin kannustaa ja pitää lasta ihan kauniina. Oi että niitä pitää siellä työ puolestani kehua voi niitä rankkoja tätejä. Ihan pitää kehua kunnolla ja saa palkkaa siitä. Maksetaan siitä. Voisin ihan hyvin hoitaa sitä lasta vaikka en oo mikään paras lapsenvahti minä sanon että pitäisin paremmin huolta siitä lapsesta, kuin te kaksi tohvelit Vilma ja Juuso.