Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikas mies sytyttää naiset

Vierailija
17.07.2020 |

Harhaileeko miehesi silmä viereisen pöydän kaunottareen? Entä sinun silmäsi vastaan kävelevään lihaskimppuun? Haluaako nainen ihailla miehistä vartaloa? Helmen lukijat paljastivat totuuden!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lihaksikas-mies-sytyttaa-naiset/327…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan urheilullinen on hyvä. Bodari ei sytytä.

Vierailija
2/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee ihmeessä rikosilmoitus äläkä täällä valita. Ei ketään saa sytyttää. Voi tulla ikäviä palovammoja.

Vierailija
4/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei minusta pelkkä lihaksikkuus ole hot. Salilla jossa käyn on semmoisia kaapin kokoisia ukkoja, joilla on kalju pallopää. Ei ne kyllä mitenkään värähdytä sisintäni (ehkä jonkun muun sisintä värähdyttää).

Minä tykkään sellaisista hoikista ja vähän lihaksikkaista, joilla on komeat kasvot, hyvät hampaat ja tuuhea tukka.

Vierailija
5/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä: https://www.explica.co/wp-content/uploads/2020/05/Olivier-Richters-viud…

Mikä viikinki! 😍😍😍

Vierailija
6/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä: https://www.explica.co/wp-content/uploads/2020/05/Olivier-Richters-viud…

Itsesäätelyhaasteinen aggressiivinen adhd?

Vierailija
7/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tuollaisesta kuvan kropasta kun on työllä selvästi hankittu eikä salilla bodailemalla

Vierailija
8/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei minusta pelkkä lihaksikkuus ole hot. Salilla jossa käyn on semmoisia kaapin kokoisia ukkoja, joilla on kalju pallopää. Ei ne kyllä mitenkään värähdytä sisintäni (ehkä jonkun muun sisintä värähdyttää).

Minä tykkään sellaisista hoikista ja vähän lihaksikkaista, joilla on komeat kasvot, hyvät hampaat ja tuuhea tukka.

Hyvä niin. Kaikille kyllä riittää mieleisensä. Minä taas pidän tummemmista pitkähiuksisista naisista.

Vierailija
9/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Kaikille kyllä riittää mieleisensä. Minä taas pidän tummemmista pitkähiuksisista naisista.

Et ole ainoa. Muodokas hoikka, pieni pyöreäpyllyinen ja älykäs aasialainen.

Vierailija
10/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytytä. Paskaset duunarit ennemmin. n24

Vierailija
11/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näemmä sytytä. Jos haluan treffeille, pitää pukeutua lihakset peittävästi löysiin vaatteisiin. 

Vierailija
12/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mun lempikeskustelu käynnissä ja lihakset vielä pumpista kovana. Kyllä bodybuildereista naiset tykkää

mies52v

Vierailija
13/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sytyttää :)

Vierailija
14/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää että on viikonloppuilta ja tölkki sihahtanut, kun palstan kaappihomot alkaa linkitellä puolialastomien miesten kuvia, puhtaasti tieteen nimissä tietenkin :D.

Vierailija
15/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mun lempikeskustelu käynnissä ja lihakset vielä pumpista kovana. Kyllä bodybuildereista naiset tykkää

mies52v

Taitaa sielläkin olla yhtä sun toista kovana "lempikeskustelussa".

Vierailija
16/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö se savun haju onkin, menenpä minne tahansa :o

Vierailija
17/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut näin lihaksikkaana persumiehenä että naiset arvostavat tällaista tosimiestä siis kunnon naiset. Soijaa syövistä soijaToukon kaltaisista cuck ukoista kiinnostuu vain vihreät feministit jotka tosin nekin kiinnostuvat minusta.

Vierailija
18/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Taitaa sielläkin olla yhtä sun toista kovana "lempikeskustelussa".

Ei vielä, mutta ehkä illan hämärtyessä

mies52v

Vierailija
19/19 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi pienellä pyllyllä paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän